partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

luni, 14 octombrie 2024

Socoteli la rece

 

Dorel umple cu apă mănuși chirurgicale.
Podeaua bucătăriei e udă și noi doi ne uităm la el cu gura căscată.
Mr Brasil se satură de bălăceala lui și îl întreabă:- Te mai joci mult? Unii poate sunt însetați, alții poate au treabă.
Dorel:- Adică tu ești însetatul și ea are treabă?
Mr Brasil:- Nu, invers.
Dorel:-  Mergeți la baie, e și acolo o chiuvetă cu robinet funcțional.
Mr Brasil:- Așa, de curiozitate, ce faci cu mănușile astea?
Dorel:-  Vreau să văd care rezistă mai mult? Ele, sau prezervativele?
eu:- Urmează să umpli cu apă și prezervative?
Dorel:- Normal, am cumpărat 10 cutii.
eu:- Și pentru ce îți trebuie atâta rezistență?
Dorel:- Pentru sex, normal.
Mr Brasil:- Pentru sexul cui?
Dorel:-  Pentru sexul virtual.  Vreau să fac un tictok.
Mr Brasil:- Și care e tema? Poate vreau să mă abonez.
Dorel:- Tema este sexul și contabilitatea.
Mr Brasil:- Ne zici și nouă secretul?
Dorel se așează pe scăunel și începe să deschidă cutiile de prezervative:
- Mi- am luat cu gusturi diferite:  ciuperci hribi, opintici, champinion, cu arome de fructe de pădure și cu portocale. Câte două cutii de fiecare. 
eu:- Nu era mai simplu să îți iei produsele astea în natura lor naturală?
Dorel:- Nu, pentru că scopul nu e culinar, ci tabelar.
Mr Brasil:- Mi se pare interesant. Dar nu ești cam mare pentru un tabel din ăsta?
Dorel:- Sunt cum trebuie.
Mr Brasil:- Și când termini de făcut calculele cu ajutorul buricelor de la mănuși, treci la buricele prezervativelor?

Dorel:- Cam da.
eu:- Nu e mai modern la calculator? Sau cu numărătoarea?
Mr Brasil:- Sau cu pascalina? Cu abacul?
Dorel, încântat de colecția de mănuși umplute și prezervative burdușite:-  Ce știți voi despre contabilitate?!
eu: - Da, ai dreptate, nu prea știu mare lucru
Mr Brasil:- Mai am o întrebare.
Dorel:-  Spune, dar mai repede, trebuie să bag mănușile și prezervativele în congelator!
eu:- De ce?
Mr Brasil:- Vezi că eu sunt primul la întrebare!
eu:- Scuze.
Mr Brasil:- Fie, se acceptă! Lui Dorel:

- Cine strânge balta asta din bucătărie în timp ce tu stai și bagi socotelile în congelator?
Dorel:- Eu, normal. Socotelile se fac singure, eu doar trebuie să verific  dacă au  rezistență.
eu:- Rezistență la ce?
Dorel:- Rezistență la ce?! Rezistență la ce?! Rezistență la ventilator!
eu:- Nu mai rezist!
Mr Brasil:- Eu sunt antrenat, dar cu  Dorel e  imposibil de luptat.  Hai  la crâșmă, poate mă pescuiește un somon!
eu:- Hai, Dorel, nu vii cu noi?
Dorel:- Ajung un pic mai încolo, întâi trebuie să stâng apa de pe podea.
Mr Brasil:- Așa te vreau, să nu- ți pierzi interesul pentru creanga mea de aur!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails