partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 21 august 2024

Indicații pentru vizionari

 



De ce am mai multe televizoare? Ca să mă uit și eu la un film.

  Aceasta nu e o lecție de sexologie, nu mă pricep, nu am studiat, abia știu ce înseamnă. Nu mă băgați în proiecte cu parteneri însurați, sunt o femeie normală. Nu încercați să mă schimbați cu alți obsedați. Dacă mă îndrăgostesc, nu mă opresc la pupat pe obraz. Deocamdată, Slavă Domnului, această întrebare nu este în testele de personalitate de la început de an școlar! 

Cum fugim de tentații?

     Există tentații, e un adevăr dovedit științific.
Inclusiv științele naturii se ocupă de ele.
Există, deasemenea și vârste diferite.
Una e să ai vârsta mentală 120, și alta 4.
Una e să ai  vârsta fizică 120 și alta IQ 120.
Una e să ai vârsta mea, și alta vârsta ta.
Vârsta e un cumul de: 120+120+120+124.
Ultima cifră e speranța de viață pe Marte, al doilea  Eq- ul tău, al treilea numărul de ore de predare- învățare a unei limbi străine oarecare dacă ai IQ 70. Deci, tot ce se spune despre tine, fie prin cifre, fie pe cale bucală, este fals. Eu știu mai bine ca ei! Am studiat cu Dafinoiu și Cosmovici!

Acesta a fost Capitolul I
Logic, urmează Capitolul II

  Sunt mai multe categorii de moși și babe. Unii au peste 50 de ani, de exemplu, eu.
Moșii și babele se uită adesea unii la alții, se mai măsoară, se mai  cântăresc. De exemplu, eu nu!
Dacă mă vezi că te măsor sau te cântăresc, înseamnă că :
A. Fie ai buzunarele pline de acadele și nu vrei să îmi dai și mie. Asta în cazul când tu ai peste 90 de ani.
B. Fie ai sub 1 an. La vârsta asta, cântărirea și măsurarea indică sănătate sau boli. Nu e bine să te oprești din creștere și nici din luarea în greutate.




Capitolul III

    Despre filmele în care apar adulți.

Filmele cu adulți sunt filme normale, mai mult sau mai puțin premiate, Depinde de multe. Și la premiile internaționale se merge pe  pile.

Aceste filme cu adulți pot fi filme pentru adulți.
Ele se împart în două categorii:
A. Filme cu actori (femei fatale, bărbați musculoși). 
B. Filme cu actrițe (femei fatale, bărbați musculoși).

Și nu e greșeală de tipar! 
Dacă ești actor sau actriță în film pentru adulți, bagi sală, nu ai încotro. Acolo fiecare centimetru și fiecare gram contează!
În ambele categorii de filme se face sex în draci.
Sunt acceptate inclusiv în cinematografe.
Sunt vizionate inclusiv de copiii mici. Arareori există restricții pentru filmele din cinematograf.  Nu știu dacă e bine sau rău, nu eu fac legea. După părerea mea, femeile însoțite de copii mici nu ar trebui să meargă la filme cu limbaj violent, obscen, unde se face explicit sex. Ar trebui să meargă, dacă vor, dar să lase copiii acasă cu bona.  Două sau trei ore nu moare nimeni dacă soții sau doar soția se duce la un film XXX. Soții au oricum viața lor imaginară diferită de a femeilor. Am scris ultima idee inspirată de lecturile revistei, pe care o cumpăram la începutul căsniciei,  când locuiam la socrii, Cosmopolitan. În realitate, nu prea mă interesează efectele secundare. Freud zice că facem sex cu mama de la 1 an, Fr. Dolto spune că un copil se șochează dacă își vede tatăl culcat. Chestii cu principii active și pasive.... Eu nu am experiență, ei au avut. De aia zic chestii din astea absurde cu tații și mamele culcate. În ce- l privește pe Freud, este combătut de experiența imperială.

Dar să revin la temă.

Când te duci la un film porno, nu te duci:
A. Neînsoțit
B. Însoțit
Pentru situația A explicația este: există unii care vin să doarmă în sală. Cineva trebuie să îi trezească și să îi ajute să ajungă acasă. Poate de aici femeile însoțite de copii mici...deși, eu știu din experiență, că se poate dormi  bine și pe un desen animat, fie el porno sau nu. 
Pentru situația B explicația este că poate chiar treci printr- o fază în care te interesează știința și tehnica. Dacă ești cu iubi' după tine, în loc să îți îmbunătățești performanța în băgatul vârfului limbii și prin inel și prin cercel, rămâi la același nivel, sau ajungi chiar mai jos.
Filmele porno, la fel ca și literatura pentru copii au și scop educativ, nu doar recreativ. Bineînțeles, că nu pentru copii au rol educativ. O frază trebuie citită cu toate cuvintele din ea!  Aici am în vedere părinții și  profesorii (faza cu fraza). Acest text nu este o incitare la sex, ci este o atenționare asupra tipului de partener cu care vezi un film porno. De exemplu, la Cele 500 de umbre ale lui Gray sau Nimphomaniac:
Dacă ești la generală, nu te duci!
Vezi afișul, poate ești oleacă în temă cu el, dar nu te duci! Aici un rol important îl are părintele. El când zice una, copilul știe că a doua este una peste bot. 
Dacă ești la liceu, te duci cu gașca. Râzi, comentezi, te exprimi liber și după ce se termină, nu mai ții minte nimic. Dacă ești fată, poate îți pui meșe ca actrița, iar dacă ești băiat, ții minte ceva cu cifre, dar nici câte, nici ce e cu ele.  Dacă vrei să mergi la olimpiada de matematică sau filosofie, adio premiu național! Poți lua cel mult o mențiune la județ, depinde la ce minut ai ajuns cu filmul în noaptea precedentă. 

Dacă ești tânăr, te duci singur. Dacă e pe Netflix, îl vezi acasă, în camera ta. Eventual după ce se culcă ai tăi, cu căștile în urechi. Te va trezi mirosul de pizza arsă. Nici maica- ta, nici taică- tu nu te vor putea opri să reiei de mai multe ori faza care ți- a plăcut cel mai mult. 
Dacă ești adult, te uiți cu nevasta pe dvd.
Mai încerci una, alta, vezi dacă- ți iese și ție ceva, te umpli de complexe ba că n- ai dulapuri pe hol, ba că n- ai un pat mai larg în dormitor, ba că ai tăblie uni și nu modulară, ba că ai uitat la serviciu cătușele, ba că ți- ai luat treierătoare în loc să investești în fundițe, lănțișoare și mosoare. De fapt, adulții sunt mai mult obsedați după avere decât după sex. Pentru ei, sexul, banii și puterea nu fac casă bună. La una trebuie să renunțe și în general, se renunță de comun acord la sex. Asta am văzut că zicea o doamnă care le avea cu psihologia renunțării la sexul opus. Ai un sex care ți se opune, renunți la el, așa spunea! Zice și Platon în Banchetul, în mitul androginului, dar zice invers. 
Dacă ești babă sau moș, ca mine, nu e treaba ta! Poate vreau să- mi reîmprospătez memoria, poate nu îmi mai ajunge lecitina...
Dacă ai peste 60 de ani, faci un rebus și dai sunetul mai tare. Vecinii o să- ți facă și ei cu ochiul, vecinele te mai servesc cu o cafea. Poți să faci cu mâinile altceva, în loc să- ți bați nevasta că nu arată tot așa. Bine, arată fie- ta sau noră- ta, dar e păcat să gândești aiurea! Te calmezi cu o telenovelă portoricană și basta! Devii lup moralist dacă deschizi gura pe tema asta. 
La peste 90 încolo e periculos și sunetul și imaginea. Tensiunea, citostaticele, alezele nu prea îți mai permit să încerci să- ți schimbi poziția, nici să mai mesteci o mescalină fără o parașută care să- ți țină telecomanda. Ea se uită la film, îți povestește și ție, tu ții ochii larg deschiși spre tinerețea ta și adormiți amândoi îmbrățișați. Tu, plângând cu nasul în părul ei parfumat, ea ținând mai strâns telecomanda.
* Între 70 și 90 e ca la 90! Sau ca la 50 dacă ai mai multe televizoare. 

                      Sex versus Rex

                        🗽🍀🦄🚀♥️🎡

Am văzut Cele 500 de umbre ale lui Gray doar o dată, am încercat și a doua oară, dar m - am oprit. Chiar de la primele minute mi- am dat seama de ce nu.  Nu mi- a plăcut actorul principal. Ea, da. E frumoasă și extraordinar de talentată, Am văzut - o și în alte filme. Are șarm și expresivitate.  După părerea mea, rolul ei a fost mai greu decât al lui. Nu mi - a plăcut fizic, vreau să zic. Dacă în lumea reală eu aș fi ea, și el, el, nu aș accepta rolul. Și la bărbați gusturile diferă de la om la om. Nu mă leg de replici, de regie, scenografie, lumini, sunete, pur și simplu aș fi preferat un alt bărbat într-un film cu nuș' câte poziții și metode de a obține plăcere.

Actrița din Nimphomaniac mi s - a părut bună și suficient de inteligentă să joace sub regia lui Lars von Trier. Nu știu dacă fraza asta nu - i a lui Radu... Mare lucru nu îmi amintesc din film, ar trebui să îl revăd. Nu îmi amintesc nicio scenă inumană. Regizorul și a suspendat personajele suficient încât să nu fie nici tipologii psihiatrice, nici jigodii ordinare.  Deasemenea, nu am văzut în film nici natura tragică a personajului, despre care am citit la un moment dat, comentariu făcut probabil de un creștin pios. Cam asta cu părerile despre filmele porno. Îți plac actorii, te uiți cum se joaca de-a... orice.  Nu îți plac, te uiți ca să nu fii pe lângă într-o discuție privată sau când citești un articol printr- un ziar cultural.

Nici acest comentariu nu este un îndemn la desfrâu, în caz că mă întreabă cineva. 

Todas as mulheres

 


eu:- Am rămas cu niște nelămuriri privind interdicția de ieri. 

Mr Brasil:- Nu e de ieri pe azi, e pe ani! Ce nelămuriri? 

eu:- Cum îmi dau seama? 

Dorel:- Cum? Nici eu nu știu. 

Mr Brasil:- Cele care te vor de soție, nu te vor lăsa să taci. Cele care vor să divorțezi de ele, nu te vor lăsa să vorbești. 

Dorel:- Și cele care nu vor să divorțezi de ele? 

Mr Brasil:- Alea trebuie să fie frumoase și deștepte. Nu te vor cere ele de soție, ci tu vei sta în limbă după ele. Aici ți- am zis deja. Nu ai voie să te săruți cu ele de față cu celelalte, divorțatele și necăsătoritele! 

Dorel:- Îmi vine să îți fac ceva!

Mr Brasil:- Lasă- mă, că te știu! Te ține pasiunea cât un zbor de turturică urmărită de pisică. 

Dorel :- Adică nu e destul? 

Mr Brasil:- La vârsta ta e destul, la a mea, nu. 

eu:- Și cele care nu sunt interesate nici de căsătorie, nici de divorț?

Mr Brasil: - Alea nu sunt femei, sunt bărbați. Cu bărbații poți face orice, dar ai grijă ! Unii sunt locotenenți majori! Trebuie să ai buletinul la tine!

Dorel:- Îmi place într- un fel că am scăpat de două griji. Ce bine că sunt bărbat. Sunt de un singur fel. Femeile sunt de 4 feluri. 

eu:- Și dacă nu țin minte toată clasificarea astea? 

Mr Brasil:- Te bazezi pe instinct și pe limbă. 

Dorel:- Vie sau moartă? 

eu:- Normal că moartă. Între greacă și italiană, aleg greaca. 

Dorel:- Și eu! 

Mr Brasil: - Și eu! 

eu:- Deși e frumoasă și italiana. 

Mr Brasil:- Mai ales dacă ți- o susură- n ureche Oliveira ăla al tău. 

Dorel:- Hmmm! 

Mr Brasil: - Mai ai nelămuriri? Vreau să mă bărbieresc. 

Dorel:- Da, și eu. 

eu:- Nu. Nu mai am.

Mr Brasil, lui Dorel:- Bine. Hai! 



Anna Karenina, capitolul 6, Partea a doua

 



În acest capitol, Tolstoi încearcă să transmită cititorului că așa cum femeia este pentru bărbat o jucărie, și bărbatul este pentru femeie un obiect de lux. O face în stilul lui, teatralizând. 

    Are loc o petrecere la Betsy acasă, o petrecere obișnuită, Betsy dă adesea astfel de petreceri. Vin mulți oameni, aristocrați din nobilimea rusă, mai mult sau mai puțin emancipați. Aici femeile au opinii culturale și subculturale. Apreciază sau bârfesc cântăreți și actori, soți și soții. Se și contrează fără jenă, unii pierd din prima opinia pe traseu, alții și- o mențin cu franchețe.
La finalul capitolului apare Vronski, un obișnuit al casei și al societății invitate.
Unul dintre subiectele de bârfă este familia Karenin. Aici apar 4 tipuri de opinii, cum ar zice proful meu de logică și retorică:
1. Și Karenin si Anna sunt nasoi. 
2. Numai Anna e nasoală, Karenin e bun, apreciat mai ales prin străinătate. 
3. Karenin e un prost, Anna e și frumoasă și bună. 
4. Sunt o familie serioasă. 

Ce mi s- a părut interesant:
A. Ca Tolstoi se pricepe la machiat și  demachiat gagici. Și la coafat. O aranjează pe Betsy, o face să arate bine, mai tonică, mai puțin  obosită. 
B.  Majordomul lui Betsy este un om educat și un exemplu cultural pentru vizitatori. 
C. Porțelanurile și gravurile erau considerate chestii de bazar și nu artă, apreciate mai ales de bancheri. 
D. Că Betsy avea un soț mai mic de statură decât ea, bonom și  grăsuț. Deasemenea, avea un amant tânăr, foarte frumos și blond, care stătea singur la o masă, visător. Toată lumea știa că puiul de felină era al amfitrioanei, se comenta, dar nu se atenta nici la solitudinea lui și nici la integritatea familiei ei. 


Nu mi s- a părut cine știe ce ideea pe care toată lumea o consideră  foarte spirituală și anume că Anna îl are pe Vronski, așa cum orice lucru sublunar are o umbră. Dar ce să ceri de la niște răutăcioase! 


Oare de ce a creat Tolstoi și pentru Betsy un Vronski?

Am două explicații:

- Una ar fi jungiană. Vronski este extravertit, amantul lui Betsy un introvertit. Exterior par identici, interior sunt opuși. 

- Alta ar fi din dragostea scriitorilor inteligenți pentru ironie. Amantul este bibeloul și gravura lui Betsy, achiziționat dintr-un bazar. Musafirii îl privesc, iubita îl ștanțează.

      Or mai fi și altele, dar nu- mi trec prin cap. Nu mă bag în teologie, nu mă pricep, am studiat Istoria religiilor, dar nu e totuna. 

Capitolul 5, partea a doua, Anna Karenina

                            My Yellow Apple


Imaginea ar fi trebuit să o folosesc pentru prima întâlnire dintre Anna și Vronski, în gară. O pun acum, ca să nu uit de ea, poate într- o zi voi avea timp sa organizez postările astfel încât să curgă una după alta. Acum nu am timp. 

Eugen Ionescu în Lecția l- ar întreba pe Tolstoi:

- Cum se zice în rusește: Să ne păzim soția ca pe hoții de cai?

Tolstoi i- ar răspunde: - Să ne păzim soția de hoții de cai!

    Vronski și soțul cu cârnăciori 

        În tot capitolul este vorba despre prostioarele lui Vronski.  Bine asta ne dă de înțeles Tolstoi, lăsându- ne pe noi să alegem dacă să fim de partea lui sau a soțului în pericol de a fi dezonorat. 

La început, Vronski îi povestește lui Betsy pățania care avea să- l coste un duel ascunzându-și identitatea, apoi îi zice adevărul, subliniind că a fost direct implicat.

Intriga seamănă puțin cu O noapte furtunoasa de Caragiale.
Într-o seară, abțiguiți, mai mulți tineri soldați văd o femeie urcând într-o trăsură. Li se pare că femeia e disponibilă. Și afumați, și înfierbântați, urcă pe cai și încep să gonească după trăsură. Ajung într- un imobil cu crâșmă la parter. Se interesează dacă sus, la etaj, locuiește o anumită doamnă și află că nu e una, ci mai multe. Pe fondul lor deja etilizat și încălzit suficient se mai adaugă și cheful de leapșă pe dezbrăcate. Urcă veseli la etaj și... surpriză, nu erau mai multe doamne, ci un domn cu nevasta lui, urmărită de golani și cu onoarea în plin salt mortal. Soțul, cu favoriții ca niște cârnăciori, care au și virtuți helicoidale îi pârăște la comandantul regimentului. Comandantul îl ceartă pe Vronski că urmărește femei folosind caii regimentului. Vronski începe să negocieze cu soțul să uite întâmplarea, folosind tot felul de arme de seducție, de la milă la  explicații argumentate logic, cum că sunt tineri, au băut, au confundat, au încurcat borcanele. Se pare că soțul cu cârnăciorii aerați nu este foarte înțelegător, dar are și el limite umane, când îi cade în mreje lui Vronski, când invers. Până la urmă, probabil s -a terminat cu bine, altfel romanul nu se  mai se chema Anna Karenina, ci Alexei Alexandrovici.

Chiar nu știu de ce a mai scris Tolstoi capitolul asta. Nu am murit de râs la glume și nici nu mi s- a părut ceva inedit. Un subiect tip commedia dell arte. Poate nu avea chef să  o bage încă pe Anna Karenina în dormitorul lui Vronski. 


Oare poți scrie un roman de dragoste fără să fii îndrăgostit tu întâi de personajul principal?

Despre pofta de abținere

 interzis copiilor!


Vine Mr Brasil acasă cu un buchet mare de gladiole și mi le întinde:
- Pune- le repede în apă, poate am chef de pictat! 

Când mă întorc în sufragerie, vorbea cu Dorel despre abstinența profesorilor.
Părea interesant, așa că am stat și eu la discuție.
Dorel: - Vrei să zici că și performanța muzicienilor depinde de abstinență?
Mr Brasil: - Da, cu o noapte înainte de concert trimiți femeia la măsa', dacă ești bărbat sau  trimiți bărbatul pe canapea dacă ești femeie.
Dorel: - Interesant. Asta explică multe întâmplări ciudate din viața mea. 

eu: - Cum ar fi?

Dorel: - Cum ar fi când o rudă apropiată de- a mea a dormit pe canapea.
eu: - Aha!
Dorel: - Și cu profesorii de literatură?
Mr Brasil: - La literatura, nu profesorii trebuie să fie abstinenți înainte de competiții, ci elevii. Dacă ai un prieten, fiecare la casa lui în noaptea aia și maximum un ținut de mână. Nu pupat, nu mângâiat pe fese sau sâni!

Dorel: - Asta zice și Freud. Și mai sunt și altele? Mă interesează la matematică sau științe.

Mr Brasil: - La științe, tot elevii nu trebuie să facă sex cu un alt bărbat.
eu: - Nu cumva te- ai exprimat greșit?
Mr Brasil: - Ba da, intenționat, să văd dacă mă urmărești. Văd că îți cam fug ochii după felii.
Într- adevar, era un platou cu aperitive și oscilam între o felie cu roșie deasupra sau cu un castravete.

Mr Brasil: - Ia să îți fac un scurt test proiectiv. Ce ai pe felia aia de- ai apucat- o adineauri? O pereche de bikini sau de boxeri de culoare roșie?

eu: - Niște unt cu o bucățică de  roșie. 

Mr Brasil: - Și cu ce seamănă bucățica de unt cu bucățica de roșie?
eu: - Cu o pereche de boxeri

Dorel: - Serios? Dă să văd și eu! Îi întind jumate de felie, cât mai rămăsese din ea.

Dorel: - Parcă aduce mai mult a bikini.

Mr Brasil: - Amândoi sunteți excepționali la testele proiective. Nota 10 și- o castană că m- ați întrerupt din explicație.

Dorel: - Sorry. Hai, zi!
Mr Brasil: - La matematică, elevii trebuie să lucreze în mod constant, zi de zi, uneori și noaptea. Nu au chef, nu au timp și nici energie de sex. Cu ei e cel mai simplu. Cine merge la olimpiada de matematică e abstinent 100%.
eu: - Aha!

Mr Brasil: - Restul lumii care nu participă din motive diverse și adverse se complace în situație.

Dorel: - Și la psihologie? Mă interesează la filosofie și la logică.
eu: - Știu eu!

Dorel:-  Lasă, îmi explica Mr Brasil, de la el înțeleg mai pe scurt.

Mr Brasil: - La logică și filosofie trebuie să fie abstinenți profesorii. Cel puțin o lună fără sex la filosofie și cel puțin cinci luni fără sex pentru naționala de logică. Și mai e o chestie. La olimpiada de filosofie sunt preferate fecioarele. Nu știu de tauri, gemeni, lei, dar știu sigur de fecioare.

eu:- Da? N-am știut.

Mr Brasil: - Acum știi!
Dorel: - Nu e cam mult? În sfârșit, nu e treaba mea! Și la psihologie?

Mr Brasil: - La psihologie, performanța elevilor nu are legătură cu sexul, ci cu alcoolul. Nici elevul și nici profesorul nu trebuie să bea înainte și după rezultate, oricât de mare ar fi Euphoria!
eu: - Hai, înainte înțeleg, dar după? Ai luat premiu, ce mai contează?
Dorel: - Da, chiar așa!

Mr Brasil: - Psihologia este o disciplină foarte frumoasă, dar foarte prost înțeleasă. Dacă profesorul devine bețiv după competiție, înseamnă că din psihologie a picat în psihiatrie. Nu numai că nu e normal, e și vicios. Nu se mai uită niciun olimpic la el! Profesorii și elevii olimpici sunt legați unii de alții toată viața, ca într- o  poveste de iubire secretă, că Platon și Aristotel, că Schopenhauer și Nietzsche, ca Frege și Wittgenstein, că Husserl și Heidegger.

Dorel: - Vrei să zici ca Freud și Jung.

Mr Brasil: - Da, și ca ei.
eu- Și la sociologie?

Mr Brasil: - La sociologie elevii nu trebuie să își provoace profesorii spre rețeaua de traficanți de droguri și profesorii nu trebuie să încerce sub nicio formă, fie proaspătă, fie uscată, iarba verde de acasă. 

Dorel: Și asta mi se pare logic! Toate abținerile astea mi se par perfect logice!
eu: - Și mie!

Mr Brasil: - Asta e ciudat la tine, deși ești femeie pricepi mai repede când nu mă dau la tine. Oare de ce? Ar trebui să fie invers, să mă iubești măcar puțin și intelectual.

Dorel: - Adică te iubește și altfel?

Mr Brasil: - Nu e treaba ta. Și vedeți amândoi că aveți de citit! Dorel, Ion, tu, Mara. Aveți timp puțin, Dați- i bătaie! Aveți volumele în sufragerie, pe biroul meu. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails