partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

vineri, 4 octombrie 2024

Podul de sus

 

Și eu m- aș fi făcut soldat
Dacă aș fi știut să fac podul de sus  
Dar nu am putut face niciodată un pod 
Decât de jos

Asta nu înseamnă că sunt târâtoare
Sau că sunt un ocean oarecare
Nicio liană nu mi s- a ridicat pe picioare
Până să te întâlnesc
Niciun urs nu mi s- a ascuns în rugii- mi pârliți de soare
Până să te opresc

Podurile mele 
sunt pentru  pârâuri limpezi și răcoritoare.
 
Și eu aș fi fost soldat 
Dacă aș fi putut sări mai mult
Decât sar antilopele prin păduri seculare
Asta nu înseamnă că nu pot gusta
Din apa sărată și dulce a lacurilor cețoase
Din ocean și din mare


La malul meu cresc sălcii și trestii
Fluturi și libelule se zbenguie în genele- mi verzi
Pline de mormoloci și frunze tăioase
Nuferii mei  rotunzi strâng în ei lacrimi fugare

 Toți tigrii tatuați de raze mi s-  ar fi culcat la picioare
Dacă într- o noapte oarecare
Nu mi- ai fi apărut
În vis.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails