partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 9 octombrie 2024

Între pisici

 - Unde te duci?

-  Să mănânc ceva. 

- Ai adus?

- Ce?

- Mâncare 

- De unde?

- Nu mă enerva! De la stână. 

- Nu. 

- De ce?

- N-aveau.

- Ciobanii?

- Da. Se terminase mămăliga.

- Și nu puteați pune la proțap o oaie și să iei și tu ceva pentru acasă?

- Nu, că e o stână ecologică.

- Și? Crezi că oile sunt naturale?

- Sunt.

- Sunt oi artificiale, clonate. Știai?

- Am bănuit eu. Prea era plin de pisici. 

- Și? Tu ai mânat ceva?

- Da. A venit o pisică și mi-a adus o bucățică de cașcaval. De la un șoarece fugit din laborator. 

-Aha! Era mare bucățica? 

- Așa și așa.  M-am săturat. 

- Și nu ți-a fost frig? Bate bruma.

- Nu. Am dormit cu șapte pisici pe mine. Albastru de Prusia majoritatea. Știi ce moi sunt și ce cald țin!

- Si ceilalți ciobani?

- Futaiuri, beții, scandenberg, plus antrenament zilnic la cuibărit oi și câini între picioare. Sforăiau ca urșii pe la două noaptea. 

- Toate pisicile din stână au tras la tine? 

- Nu. Vreo două au tras la ei. Dar ei au și cușmele alea călduroase, știi.

- Frumoase pisicile lor?

- Frumoase. Și așa de cuminți! Numai că au mustățile cam lungi și gâdâlicioase.

- Poate erau jderi...

- S-ar putea. Aveau niște ochi verzi și am văzut că le plăcea să mă lingă pe păr.

- Poate erau orfani. Simțeau că inima ta toarce un cântec de lună.

- M- am gândit și eu. De aia i- am lăsat.

- Bine că ai ajuns acasă întreg. Oile asta clonate nu prea au discernământ. Am auzit că se dau și la om.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails