partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 25 septembrie 2024

Poker

 Merg cu câțiva prieteni la un restaurant pe malul mării. Mâncăm și bem. La o masă sunt câțiva tineri, fete și băieți, joacă poker pe bani. Pe bani puțini, își dau unii altora monede de 50 de bani. Le fac teancuri mici și adesea cad pe jos. Zornăitul lor mă enervează, mă gândesc chiar justițiar dacă au voie în restaurant. Prietenii mei se distrează de schimbarea bruscă a dispoziției mele, ori de câte ori un ban cade pe podea. 

Când să plec, o coardă blondă cu ochi frumoși albaștri, cu o bluză înflorată, mă oprește. 

-Vreau să stau cu tine două ore.

-Ce- i aici? Curs universitar? Ai greșit omul, zic eu, am renunțat la doctorat.

-Nu, zice ea, chiar îmi place de tine.

Îmi iau la revedere de la băieți și rămân cu ea.

Ieșim pe faleză. Sunt puțin turmentat, puțin enervat.

 Mă ține de braț. Îmi spune:- Sunt atrasă de puțini oameni în general, dar tu mi- ai plăcut din prima. Aș vrea să mergi cu mine la hotel. Stau la hotel. 

Eu nu zic nimic. 

Schimbă direcția spre hotelul ei. Ajungem în fața lui. 

- Trebuie să urcăm la 5, spune ea. Am lăsat cheia la recepționer.

- Eu nu urc, îi spun. Aici ne despărțim. 

- Dar nu au trecut două ore. Mai avem una.

-Așa, și?

-Mi- ai promis că stai cu mine două ore.

-N- am promis nimic, zic eu.

-Dar te rog, mai stai o oră!

Eu:- Nu! 

Ea:- Te rog, te rog mult!

Eu:-  Ce- i cu tine? Sunt om în toată firea, fac ce vreau! Crezi că m- ai câștigat la poker?

- Da, zice ea. Te- am câștigat la poker. 

O iau brusc de braț și merg în parcarea hotelului, lângă automatul de taxat staționarea. O lipesc de automat și mă înfig în pletele ei, o trag tare, tare, pe urmă o apuc de o ureche și i- o răsucesc până țipă. 

-Ce faci? Ești nebun?

Eu- Da! Cu tine, da! Dă jos pantalonii!

Se descheie la blugi. Își scoate numai un crac. Nu poartă chiloți, pantalonii direct pe piele. Îi bag mâna sub bluză, o mângâi, o sărut și o fut. Îmi place de ea. Scoate sunete grave și îmi suspină în ureche. La sfârșit, îi trag două țoșcăituri pe ambii obraji, îmi închei cămașa, îmi ridic pantalonii, mă întorc fără niciun cuvânt, deschid portiera mașinii și demarez. Îi las amintire ultimii trei Ași. Nu mă interesează dacă mai câștigă pe cineva de azi încolo cu ei. 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails