partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 25 septembrie 2024

Alge

 

     E august. Lună plină, grozav de nebună. Furtună pe mare, ca de obicei. Valurile nefiresc de mari îneacă marinari, aduc la țărm scoici vii și crengi din arbori niciodată seculari. În stațiune sunt petreceri pe plajă, petreceri pline de tineri în căutare de parteneri. Sunt cuplat cu un arab. Îmi place că e jovial, știe multe glume și se dă mare că are parale. Afaceri cu petrol, normal.
Mergem în fiecare seară și dansăm. Dansează minunat, dansează oriental pe orice ritm occidental. În iureșul mulțimii, se apropie de mine și mă îmbrățișează, uneori mă și sărută lasciv. Știe că îmi place de el și când apare câte un delegat oficial, mă pune în situații problematice. Începe să mă împingă spre centrul ringului, mă face să- i promovez nația și religia și după ce rămânem singuri și îl ameninț că îl părăsesc, mă ia cu ușurelul. Îmi aduce argumente, mă intimidează sau, mai rău, îmi pune inima pe jar. Sunt, nu știu cum a reușit, într- un timp destul de scurt, dependent de acest animal.
În seara asta îmi zice:- Hai să mai facem o partidă de sex murdar!
Eu:- Iar? Abia am plecat de la hotel.
El:- Nu la hotel, la mare. Cine ajunge primul la malul 2, începe!
Eu:- Nu mă bag în nicio mare! Înot, dar n- am forță. N- am chef să- mi las ciolanele pe fundul mării. Nu vezi ce valuri sunt?
ia cu lugu lugu și cedez. Ca de obicei, eu trebuie să cedez. Îmi pune în pericol nu doar demnitatea, cum face prin discoteci, ci și viața.
Fie ce- o fi!
Plecăm la mare, intrăm în apă, știu ce mă așteaptă, am crescut la mare, nu în deșerturile lui burdușite de negre păduri milenare.
Înot împotriva valurilor, mă las dus de câte o  creastă, încerc să rezist în prăpastie, nu mai ating de mult fundul mării cu tălpile, îmi dozez cum pot bruma de energie. Ajung, în sfârșit. Mă trezesc când dau cu genunchiul de nisip. După câteva minute de pauză, mă întorc. E mai ușor, valurile mă duc aproape fără efort, trebuie numai să am repere clare. Am. Se văd luminile de la hotel.
Ajung aproape de țărm și simt îmbrățișarea omului. Mă ia în brațe și mă sărută sărat și uscat. Ce bine e!
Ieșim din apă și ne întindem pe nisip. Luna trece printre nori ca o cămilă uriașă. Mă ține de mână. Suntem plini de alge, țărmul miroase îngrozitor, carapacele ne intră în trup. Mă prinde de mijloc și îmi zice:

- Treci deasupra.
Ne iubim și încercăm să nu ne rănim. Plecăm când pe plajă apar primii discotecari beți. Mergem în liniște. În fața hotelului, îmi spune:- Mâine plec. Să nu uiți să îmi scrii și cu verde, așa îmi voi aminti noaptea asta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails