partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

duminică, 22 septembrie 2024

Iartă - mă

 

  E vară. Soare arzător, nori albi, țărmul plin de pescăruși. Sunt la plajă de dimineață, dorm. În duduie în urechi Queen.
trezesc, mă bălăcesc, mă întorc pe plajă, citesc câteva pagini și adorm iar. Sunt rupt de oboseală, am avut săptămâni lungi și grele la serviciu.
Plaja e plină, copii mulți, mulți adolescenți.
Se înserează și mă îmbrac. Merg să mănânc la un restaurant cu terasă. O coardă îmbrăcată în vernil mă fixează.
Îi fac semn să vină. Se așează la masă și bem vin. Îmi zice că e italiancă, venită în concediu. O ascult și o privesc. E blondă, înaltă și clipește des. E amuzantă oarecum.
Plec cu ea să mă plimb prin stațiune. O încântă fântânile arteziene și sunt destule.
Ne luăm înghețată și mă uit la ea cum o mănâncă. Neutru. Nu- i rău pentru dispoziția mea, semi trează, semi interesată. Merg cu ea la hotel.
Intru în duș să scap de sare și nisip, dar mă răzgândesc. Revin în cameră și o văd așezată pe marginea patului,  butonează telefonul. Mă așez într- un genunchi în fața ei și îi bag mâinile sub rochie. Are picioare frumoase, lungi. Îi ridic poalele rochiei și o mângâi pe coapse și peste chilot. Îmi atinge umerii. Țip. Am pielea arsă de soare, mă ustură atingerea.
-Iartă- mă, zice ea.
Eu:- Nu- i nimic.
E parfumată cu Dolce e Gabbana. Un pic cam mult, după gustul meu. Se întinde pe pat, cu tălpile pe podea. Mă urc pe ea, îmi desfac șlițul și i- o trag. Nu scoate niciun sunet. Nu- mi place.
Mă ridic și plec în baie.
O las pe jumătate dezbrăcată, pe jumătate încălzită. Stau mult sub dușul rece. Mă întorc în cameră în halat. Stă la fereastră și butonează iar telefonul. S- a înnoptat și luminile jucăușe ale stațiunii îmi schimbă dispoziția. Vin tiptil în spatele ei și îi sărut ceafa. Apleacă tandru capul spre mine și vrea să se întoarcă. Nu o las. Îi dau chiloții jos și o pun să stea în patru labe, pe podea. O fut. Se cambrează după fiecare orgasm. Respiră repede și se întinde pe podea. O iau de păr și o mușc de umăr.  Nu zice nimic, dar începe să își miște brațele căutându- mă. Sunt în spatele ei, nu mă poate prinde. O sărut pe omoplați, îi mângâi șira spinării de sus în jos și invers. Are un corp de copil, stă sub mine, mișcându- se ritmic. Ne futem ca adulții, indiferenți și fără chef, aproape plictisiți. Când simt că s- a oprit îmi vâr sexul în fundul ei. Urlă îngrozitor. Întoarce capul spre mine și o mușc de gât. O țin strâns între coapse și o prind de țâțe. Începe să se armonizeze cu mine. Pe braț îmi cad lacrimile ei pe care i le întind pe trup fără milă. Termin. Se întoarce cu fața spre mine și mi se cuibărește în brațe.
O țin strâns. O ajut să se îmbrace.
-Iartă- mă, îi zic, pe jumătate sincer, în timp ce o conduc spre ușă.
Zâmbește.
-Nu- i nimic, spune ea, pășind cu grijă spre lift ca pe un teren abrupt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails