partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 18 septembrie 2024

Fantezii ecvestre

 Am o curvă care are fantezii cu cai. E plină de bani, are avion particular. Mă urcă în avion și plecam în căutare de statui ecvestre. Mituiește paznicii de parcuri să patruleze în afara gardurilor. Mă duce lângă statuie, mă dezbracă de pantaloni, își dă jos chiloții și intrăm sub statuie. Sub burta calului se întinde la pământ, cu fața în jos. Mă urc pe ea și i- o trag cu o mână pe glezna calului și cu cealaltă în sarmalele ei sârmoase. Când ajunge la orgasm, începe să necheze ca o iapă nebună. Îmi vine să îi dau și un bici peste bucile ei rotunde ca pepenii rostogoliți din căruțe. 

De fiecare dată după câte un futai cu ea am vânătăi de la copite. Uneori și cucuie. Statuile astea ecvestre nu țin cont de înălțimea omului.

Îi cam fac voile, nu am chef să mă abandoneze prin vreo țară oarecare. În unele, paznicii umblă la ei cu pistoale. 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails