partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

sâmbătă, 17 august 2024

O discuție fără sens

 

        Dorel vine acasă din obișnuita lui plimbare pe faleză și mă vede citind De anima de Aristotel.
Zice: - Bine că ești ocupată, că am ceva important de discutat cu Mr. Brasil și nu vreau să te bagi cu opiniile tale filosofice.
Ce să mai zic! 

Am ieșit la o țigară să mă calmez un pic și am revenit la lectură. Pe el nu pot fi supărată decât maximum cât fumez juma de țigară.
Mr Brasil deschide ușa când dădeam pagina 35 și zice:
- Vino și tu și ascultă ce spune senatorul asta!
Intru. Dorel, roșu ca un rac stătea pleoștit într- un scaun și învârtea între degete o foiță de matematică. Era plină de socoteli.
Mr. Brasil: - Hai, spune- i și ei ce mi- ai zis mie! Hai!
Dorel, însuflețit, dar cu un ochi la slănină și unul la făină:
- Să zicem că e război. Și scade populația mult.
eu: -  Da, așa e după război.
Mr Brasil: - Bagă mai cu viteză că mă ia somnul!
Dorel: - Deci, scade populația și mai ales bărbații. Dacă ești naționalist și ții la istoria viitoare a țării tale, ce faci?
eu: - Nu știu, scrii o carte.
Mr Brasil: - Băi, povestești tu sau trec eu la povestit?
Dorel:- Stai că ajung imediat! Deci nu ar fi mai eficient, dacă vrei să crească populația, să faci un bazin și să îi pui pe cei câțiva bărbați care au mai rămas în viață să facă sex și după aia să intre în apa aia 100 de femei goale și să facă după aia 100 de copii?
eu: - Cu cine? Cu cei câțiva bărbați de dinainte?
Mr Brasil: - Nu, dragă, singure!
eu:- Cum, singure? In vitro?
Mr Brasil:- Nu in vitro, ci în Aqua magic!!
eu: - Te rog, mă doare burta de râs!
Dorel:- Adică vreți să spuneți că nu se poate?
Mr Brasil:- Se poate, dar nu în lumea reală, în desene, da.
Dorel: - Măi, mie mi se pare o idee bună și mi- o mențin.
Mr Brasil: - Hai să mergem la o înghețată!
Dorel:- Nu prea mai am chef să merg cu voi!
eu: - Hai și tu! Nu se știe cum pică o picătură de frișcă pe urechea lui Mr Brasil!
Dorel:- Adică? Ce vrei sa zici? Că sunt îndrăgostit de Mr Brasil?
eu:- Nu știu, tu ai zis! Nu lui vrei să îi torni 100 de copii cu 100 de peștoaice?
Dorel se ridică îmbufnat, își ia raincoat-ul din cui, își îndeasă o pălărie pe cap pe care nu i- o știam, pune și niște ochelari fumurii la ochi și iese. Mă uit în urma lui cu alți ochi. Ce seamănă cu Sherlock Holmes!
Mergem la înghețată pe băț. Eu, de ciocolată, Dorel, de cireșe și Mr Brasil de fistic.
Zi faină, amuzantă și fără nicio iubită a lui Dorel însărcinată!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails