partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 21 august 2024

Todas as mulheres

 


eu:- Am rămas cu niște nelămuriri privind interdicția de ieri. 

Mr Brasil:- Nu e de ieri pe azi, e pe ani! Ce nelămuriri? 

eu:- Cum îmi dau seama? 

Dorel:- Cum? Nici eu nu știu. 

Mr Brasil:- Cele care te vor de soție, nu te vor lăsa să taci. Cele care vor să divorțezi de ele, nu te vor lăsa să vorbești. 

Dorel:- Și cele care nu vor să divorțezi de ele? 

Mr Brasil:- Alea trebuie să fie frumoase și deștepte. Nu te vor cere ele de soție, ci tu vei sta în limbă după ele. Aici ți- am zis deja. Nu ai voie să te săruți cu ele de față cu celelalte, divorțatele și necăsătoritele! 

Dorel:- Îmi vine să îți fac ceva!

Mr Brasil:- Lasă- mă, că te știu! Te ține pasiunea cât un zbor de turturică urmărită de pisică. 

Dorel :- Adică nu e destul? 

Mr Brasil:- La vârsta ta e destul, la a mea, nu. 

eu:- Și cele care nu sunt interesate nici de căsătorie, nici de divorț?

Mr Brasil: - Alea nu sunt femei, sunt bărbați. Cu bărbații poți face orice, dar ai grijă ! Unii sunt locotenenți majori! Trebuie să ai buletinul la tine!

Dorel:- Îmi place într- un fel că am scăpat de două griji. Ce bine că sunt bărbat. Sunt de un singur fel. Femeile sunt de 4 feluri. 

eu:- Și dacă nu țin minte toată clasificarea astea? 

Mr Brasil:- Te bazezi pe instinct și pe limbă. 

Dorel:- Vie sau moartă? 

eu:- Normal că moartă. Între greacă și italiană, aleg greaca. 

Dorel:- Și eu! 

Mr Brasil: - Și eu! 

eu:- Deși e frumoasă și italiana. 

Mr Brasil:- Mai ales dacă ți- o susură- n ureche Oliveira ăla al tău. 

Dorel:- Hmmm! 

Mr Brasil: - Mai ai nelămuriri? Vreau să mă bărbieresc. 

Dorel:- Da, și eu. 

eu:- Nu. Nu mai am.

Mr Brasil, lui Dorel:- Bine. Hai! 



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails