partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

marți, 20 august 2024

Interdicție

 Mr Brasil:- Săptămâna asta ai interdicție la pantaloni cadrilați. 

eu:- Da.

Dorel:  - Nici pijamale?

Mr Brasil:  - Nici! Și nu mă refer la tine, așa că nu te mai băga.  Mă refer la ea, tu poți să porți orice, deși te prefer în dungi. 

Dorel: - Să fiu sincer, și de dungi m- am cam săturat! Am îndurat destule toată copilăria.

Mr Brasil:- Există dungi și dungi. Dungile care- ți stau ție bine nu sunt dungile pe care le poartă toată lumea...Și nu mă mai întrerupe când vorbesc cu ea!

Dorel:- Ziceam și eu.

eu:  - Lasă-l și pe el să- și dea cu părerea. Îmi place când își expune opinia privind persoana mea.

Mr Brasil:- Bine, dar fii atentă, nu doar pantalonii cadrilați îți sunt interziși, ci și pălăriile. Nu îți cumperi, nu îți vin bine! Pălăriile cadrilate nu sunt normale!

Dorel:- De unde știi? Ți- a spus psiholoaga?

Mr Brasil:- Da. Și cu asta, basta!

" Vezi o pacientă cu pălărie cadrilată, știi din prima că nu e normală, chestie de experiență!"

eu:- Serios?

Mr Brasil:- Nu serios, ci foarte serios!

Dorel, meditativ: - Oare de ce,?

Mr Brasil: - Din cauză că ăștia care au pălării cadrilate nu iubesc matematica. Sunt inverși.

Dorel:- Aha!

eu:- Oricum nu mă omoram după ele!

Mr Brasil:- Vezi, de aia am luat-o cu noi. Pricepe din prima. Tu nu, trebuie să îți zic de două ori.

Dorel:- Adică sunt mă prost ca ea?

Mr Brasil:- Nu, ești bărbat, nu poți fi mai prost ca ea, dar ești mai încăpățânat.

Dorel:- Mă jignești zilnic. 

eu:- Pe tine? Pe mine m- a jignit.

Dorel:- Nu, pe mine!

Mr Brasil:- Si încă ceva! Dacă nu ești gay, de ce te ții după femei?

eu:- Eu?!

Mr Brasil:- Da, tu. 

eu:- Când și cum? Nu mă interesează!

Dorel:- Chiar nu o interesează.

eu:- Da. Nu mă interesează.

Mr Brasil:- Atunci nu mai vorbi cu ele!

eu:- Cu oricare? Adică să nu vorbesc cu niciuna?

Mr Brasil:- Cum cu niciuna? Te- ai tâmpit! Cu alea care vin și îți propun să le fii soție.

eu:- Aha! Da, pare logic. Nu pot fi soția unei femei!

Dorel:- Acum îmi e clar și mie. 

Mr Brasil: - Bine că am ajuns la un liman cu voi. Hai să mergem să bem ceva!

Dorel:- Eeee!






LinkWithin

Related Posts with Thumbnails