partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

marți, 20 august 2024

Dragostea și Originalele

 

 


Dimineața a început prost.

Pantalonii cei sexy ai lui Mr Brasil sau mai corect spus, pantalonii pe care îi purta Mr Brasil cel sexy erau îmbrăcați de un crâșmar.

Într-un fel, am explicația. Aseară, mergând să-i cumpăram( să-și cumpere!) Dorel șort, am avut surpriza să vedem pe toate etichetele pantalonilor: Șort pentru Dorel.

Erau diferite modele, culori, mărimi, dar eticheta era aceeași. Mr Brasil s- a uitat visător la Dorel și a zis:

- Ce bine e să fii popular!

Și uite că acum tot felul de indivizi poartă pantaloni ca ai lui Mr Brasil.

Mr Brasil intră în sufragerie, vesel ca de obicei. Face o piruetă în fața mea, superbă piruetă și îmi zice:

- Îți plac șalvarii mei?

eu:  - Da, îmi plac.

Mr Brasil: - Ia vezi ce scrie pe etichetă!

Îmi întinse eticheta. Îmi pun ochelarii.

- Șalvari Dorel.

Mr Brasil:

- Vezi, de asta unii sunt populari, iar alții nu. Tu, de exemplu!

eu:  - De unde știi? La raionul pentru femei n- am ajuns aseară.

Mr Brasil: - Nici dacă ajungeam, nu găseam ceva original.

Originalele sunt în altă parte.

eu:  - Vrei să zici: dragostea e în altă parte?

Mr Brasil: - Dragostea și Originalele merg mână- n mână.

Aici are dreptate. Spun mai mulți filosofi chestia asta: Platon și Aristotel, Kant și Shopenhauer, Nietzsche și Eliade. Și alții....



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails