partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

sâmbătă, 14 septembrie 2024

Noi doi pe scară

 

Azi a venit la mine un soț înșelat. L- am întrebat dacă are studii superioare. S-a uitat la mine transparent și mi- a spus: Da.
-Eu, nu, am zis, bineînțeles, mințind. Toată lumea are azi studii superioare.
Pe urmă a început să plângă și să îmi zică de nevasta- sa că i- a furat amantul.
L- am  apucat de betelia de la pantaloni și l- am tras aproape. Știam că urla în el și conștiința și inconștientul pe aceeași voce, guturală ca a unui dinozaur proaspăt instalat în Jurassic Park, fix pe aleea principală.
M- am aplecat spre șlițul lui. Deja dăduse capul pe spate. I- am rupt nasturul de la pantaloni cu dinții și după ce i- am tras un șut în cur pe scara intelectuală, l- am trimis acasă cu pantalonii în vine.  Nu se vine fără Banchetul la mine! Mi- a dat azi 20 de telefoane. A trebuit să îmi schimb numărul. Tâmpitul!

Nici soție, nici amant! Ce, ai 18 ani?!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails