partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

sâmbătă, 14 septembrie 2024

Le Dortoir

Vineri, puțin după apus

 Azi m-  am cuplat cu una mai mare decât mine cu doi ani. Nu e mare lucru. E cam ca mine de înaltă și poartă încălțăminte scumpă. Zice că oamenii se etichetează întâi după pantofi și după aia după față, coafură sau portofel. Nu prea mă interesează teoriile ei, la mine în dormitor nu se intră nici încălțat, nici etichetat.

Mi- am tras- o cu ea toată noaptea. Ca să îmi revin am băut într- o oră o sticlă întreagă de vin.

Sâmbătă, înainte de trei

Am alungat- o pe cățea! Începuse să muște mâna pe care mai ieri o săruta.

Sunt mahmur și vreau să o iau de la cap, dar cu alta!

Luni dimineață

E o curvă pe strada Șantierului, care umblă zi și noapte la patru ace. Mă întreb dacă are pijama. Mâine merg să verific!

Luni noapte 

Are, dar nu o poartă.  

Am profitat de ocazie, mi- am tras pe mine bluza ei de pijama și am ieșit să cumpăr țigări. Lângă spițerie era o panaramă care fuma cu ochii în tufa de trifoi. M- am apropiat de ea și i- am mirosit ceafa. Mirosea a lapte de cocos! Ce- aș mai fi lăsat parașuta cu pijamaua și aș fi fugit cu panarama! Dar nu m- a lăsat conștiința să fug cu bluza alteia.

Marți, la prânz

Știi că ți- am zis de curva aia care umblă la costum! Am chemat- o azi la mine în atelier. După zece pași era desculță, după 15 renunțase la furou și bikini, după 22 nu mai avea pe ea decât o curea. Am apucat- o de păr și i- am tras o limbă pe gât. Pe urmă i- am mușcat nasul pană mi- am lăsat 10 urme de dinți în el. A fugit cu hainele în brațe pe alee. Când a ajuns aproape de gard, am ajuns- o din urmă, am strâns- o tare la piept, i- am mângâiat omoplatul învinețit și am futut- o toată noaptea. 

Azi a trecut pe stradă fără costum, avea o rochie vaporoasă de in și părul strâns într- un coc rebel. Așa mai da! Trebuia să mă fi prins de anul trecut, mă scutea să înjur de câte ori ajungea în dreptul geamului, de unde mă holbam la tonomatul de cafea.

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails