partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

duminică, 15 septembrie 2024

Fidelitate

 Îmi trag pentru o săptămână o gagică numai a mea. Eu al ei, ea a mea, fidelitate maximă. Merg cu ea la film, la restaurant, o duc la concert, ne ținem de mână, dormim în același pat. 

Într-o zi, mai era un pic și se termina săptămâna, ies cu ea la o terasă sa bem o cafea. Era seară. La o masă,   vis- a-  vis,  stătea una singură. Gagica mea după ce îmi dă două limbi în urechea dreaptă, începe să își schimbe direcția. Mă uit și eu unde se uită ea. Panarama din față își desfăcea piciorele și le forfeca. M- am ridicat nervos. Am chemat taxi- ul și am trimis acasă curva, să fie fidelă cu altcineva.

Pe urmă am agățat panarama, am intrat cu ea în duș și am futut- o până am învinețit - o.  A ieșit forfecată de- a binelea. M- am lecuit de panarame pentru încă o săptămână. Cu ele când ești  fidel, cazi în infidelitate și viceversa. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails