partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

luni, 9 septembrie 2024

Banc cu profesorul de Filosofie

   Vine Bula la școală, mahmur după beția de bucurie. A reînceput școala și e a 12 a, în curând va scăpa! Se duce țintă spre ultima banca, unde este locul pentru somn în caz de catastrofă  

(cutremur, incendiu, un atac de panică, o criza de epilepsie, o criză de coardă, etc). Locul ocupat. 

Bula:- Ce foaia mea! Cine stă pe locul meu la ora asta!? Da- te că vreau să dorm! 

Un elev:- Boule, nu mai urla! E proful. A zis că a avut insomnie. Vezi că dacă faci gălăgie, ne dă test!

Bula:- Ce test? S-a terminat anu' sau abia a început?

O elevă:- Dacă vrei, poți dormi pe culoar. E curat. Am văzut- o eu pe doamna de serviciu când mătura sala! 

Bula:- Nu, merci, Dorm în papuci. Când se termina ora, mă treziți și pe mine să merg la Ovisim. Fără cafea și țigări sunt rupt, băga-mi-aș foaia! Cu ochii spre proful ghemuit pe ultimele 3 scaune:- Ce ratat! 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails