partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

joi, 15 august 2024

Reduceri

 Merg cu băieții prin Mall. Dorel zice:

- Mă duc la AllShop.

Vine cu o sacoșă și o flutură pe sub nasul nostru.

eu: - Ce ți-ai luat?

Dorel: - Nu îți zic!

eu: - Poate niste bufanți? 

Dorel:- Nu mai insista, nu îți zic!

eu: - Ok. 

Plec de lângă ei îmbufnată. Merg la o farmacie și îmi iau plasturi, analgezice și alte chestii deocheate.

Până seara stăm toți trei la un bar. 

Venim cu tot felul de lucruri noi acasă. 



Mr Brasil zice: 

- Ia du-te și pune cutiile astea în dulăpior.

Mă conformez. Mr Brasil nu zice de două ori. În plus, eu sunt de obicei bună ca ajutor. 

Deschid dulapul, care e mărișor și în plus, suspendat, mă urc pe o scăriță până la ușiță și îmi cade- n cap sacoșa lui Dorel.

Pun cutiile lui Mr Brasil și vin cu sacoșa lui Dorel în dormitor. 

Dorel:- Ce faci cu sacoșa mea? De ce ai luat-o?

eu:- Nu mai încape! Ce ai în ea?

Dorel se ridică brusc din patul unde se odihnea ca omul și mă dă- n gât lui Mr Brasil că-i umblu prin lucruri. 

Plec supărată în sufragerie și îl aud pe Mr Brasil:

- De ce ți-ai luat 100? Nu- ți ajungeau câteva? Ești în anul morții? Te însori? Arunci cu ele după vrăbii?

Dorel: - Nu, era reduceri.

Mr Brasil: - Reduceri la prezervative?!!

eu: Aaa!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails