partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 20 decembrie 2017

importanta glumelor pentru viata


1.


Sa spui glume zi de zi te poate trasforma intr-un tip foarte enervant
sau te poate obosi
dar eu am sa va povestesc cum trei glume viata mi-au salvat.
ca sa fie inlaturat
orice dubiu
glumele ori le-am visat,
ori au fost la dublu.
Prima gluma cruciala s-a petrecut pe cand eram la scoala.
Intr-o zi, directorul m-a anuntat
ca vrea sa stea
la o ora de-a mea.
Eu am intrat in clasa,
copiii au tremurat,
directorul s-a asezat
intr-un loc mai indepartat.
eu am predat,
am ascultat
toata ora la catedra jos am stat.
la sfarsit, directorul mi-a reprosat
ca a fost foarte debusolat.
nici o guma?
Nici un rictus?
nici un slip?
Asa e cand esti angajat la stat (a gandit)
si apoi si-a infiintat
un colegiu la privat (Unde si eu am lucrat).
Si- ntr-o zi, cand anume, nu pot sa va spun exact,
am indraznit, cu cati bani am castigat,
la inspectii sa ma plimb printre copii.






Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails