partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 20 decembrie 2017

cum am ramas fara un ban


2. 
A doua situatie glumeata
a fost intr-o zi la piata
luasem banii, si cum anii nu-mi erau prea multi in spate
n-am stiut ca nu se poate
sa pui leafa intr-o parte
si hotul de cealalta parte.
Astfel, mana hotului din piata
a aflat unde-i chenzina
fix cand trebuia
platita margarina.
(Eu zic ca vanzatorul l-a vazut
dar de frica sau uimire
nu mi-a spus
sa nu-l iau pe el pe sus).
am plecat cam suparata
sa caut legea imbracata
politistul era bun,
n-a fugit, n-a zbierat,
n-a armat nici un tun
doar mi-a zis : cauta-l, ia-l, vino cu el,
cere-i si un buletin
si-l inchid pe golanel!!!
Asta e. Aveam sa-nvat
ca nu-i bine sa te pui
cu ordinea care nu-i. 

Inca una ar mai fi, e prea mult pentru o zi?


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails