partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

marți, 13 august 2024

Pescuit de balene

 


- M-a istovit pescuitul ăsta de balene, spuse Dorel intrând în sufragerie.
- Ce ai căutat la pescuit de balene? Lași asta pe mâna specialiștilor, îi făcu observație Mr. Brasil.
- Eu trebuia să merg, era rândul meu. Am făcut o înțelegere cu pescarii din port, care aveau un bairam și m- am ales cu plăsuca asta. Nu de la balene, de la pescari.
- Ce e în ea? întrebai eu curioasă.
- Ce să fie, rom, normal
- Bun și ăsta, zise Mr. Brasil. Decât să vii cu vreo juma de sirenă, mai bine niște rom.
Dorel:  - Nu că am și niște bucăți de sirenă.
eu: - Vrei să zici de balenă.
Dorel: - Balenă, sirenă, tot aia. Sunt rupt! Mă duc să fac un duș, put a pește și a praf de pușcă în ultimul hal.
Mr. Brasil:- Ai fost la pescuit sau la vânătoare?
Dorel:- La pescuit, dar la sfârșit au venit niște pirați pe la spate și au atentat la romul meu. A trebuit să trag niște semnale de avertizare. Și până am nimerit un bec, am descărcat în corcodușii de pe marginea străzii ambele pistoale.
-Eu: - Aoleu! 
Mr. Brasil: - A murit cineva?
Dorel: - Nu, că auzeam. Au fugit. Numai în corcodușii am lăsat răni. Mâine o să -i vedeți plini de corcodușe roșii. Dacă întreabă cineva de bec, nu ați văzut, nu ați auzit! Maine merg la pescuit de rechini. 

eu: - Aoleu! 

Mr.Brasil.: - Bine faci!





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails