partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

joi, 18 iulie 2024

Frustrata de fereastra

 1. Concepția lui Allport despre caracter- în viitor

2. Iulie fierbinte și burțile goale


Se făcea că visam

Se făcea că nu aveam decât un an



Undeva era iulie

Ar fi trebuit să fie peste tot

Dar din fericire, era numai în cartierul meu semi central, semi eretic, semi rural. 

Stau nas în nas cu mine. 

Încerc să încropesc ceva

Cum ar fi, să fac treabă ca să mă pot simți bine în casă 

Sau să citesc, să desenez, să scriu 

Ca să îmi dau seama cum mai stă treaba cu vârsta 

Degeaba

Degeaba

Degeaba

Încă de la 5, uneori chiar 4 dimineața apar în balcoane muscheții de 60 de ani

Desumflați, prespalați și cu un cap de Kremlin cenușiu

Se holbează, singuri sau însoțiți de neveste

Nu își trag pe ei un minim maieu, 

Se simt bine în anturajul meu

Se proțăpesc în intelectul meu. 

Nu mă simt ca Malena

Nu mă simt ca Marylin

Nici ca  Mătușa domnului F

Mă simt ca o bombă 

Ca un papagal cu trompă

Ca un cimpoi cuplat cu doi boi. 

Îmi vine să le strig: luați pe voi niste pijamale! 


Aștept cu disperare zile cu ploaie

Astept o lege care să interzică burțile goale

Și, mai ales, aștept o fază ca aia cand Matei mi l-a arătat pe Antonio B la bustul gol și era să mor! 


Lege Poetică din criptele lui Tutankamon:

Cine nu e frumos, nu trebuie să își dea maioul jos decât când ajunge lângă o apă. 

Mergeți la Nil și vedeți dacă nu cumva seacă !


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails