partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

vineri, 26 iulie 2024

Arabul meu asezat

 



Doi arabi așezați nu sunt la fel. 

Unul, cel care locuiește în mintea mea la parter este picat din cer

Fata lui smeada, urechea lui dreapta, linia ascuțită ce-i țâșnește din tâmplă îl face sa fie rebel. 

Îmi place de el. 

E înalt, elegant, răscolitor, ravasitor. 

Celalalt este un arab puțin mai alb

Putin mai sus poziționat 

Ii plac cucoanele

Ii plac madamele

Ii plac zorzoanele

Nu e al meu, nu imi place de el. 

Ambii sunt simpatici judecând după caracter:

Unul e cuminte și cu ochii pe ceas

Celalalt este grijuliu și tolerant

Însă pe mine ma însoțește cu privirea arabul rebel. 


Morala: nu orice cățel este prietenul omului, numai imblanzotorii știu de ce. 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails