partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 25 decembrie 2019

Cu ocazia sărbătorilor de Crăciun





23 decembrie 2019

Fiul meu a împlinit 17 ani.

Când eram de 17 ani mă ofticam ca am deja 17 ani. Fiului meu îi place faptul că se desprinde treptat de 16 ani. Asta arată diferența esențială dintre o fată și un băiat. Fetelor, după 17 ani nu prea mai aveți încotro, ori rămâneți copii, ori scrieți primul vostru text original!

Salvador Dali- ?




24 decembrie 2019

Se apropie vertiginos Crăciunul. Din punct de vedere existențial aș putea spune că sunt un om normal, am angoase, am frustrări, am dureri (de cap, de inimă, de oase). Dar din punct de vedere personal aș fi preferat să fiu un tren accelerat, un oleacă mai puțin regulat - rapid și nu o femeie care să se creadă express, când de fapt este un amărât de tramvai într-un oraș provincial.

Despre carieră nu mai scriu că mă apucă ceața.

În ceea ce privește rateurile, lista este așa de lungă, încât de ele se vor ocupa cu sârguință generațiile viitoare de oameni de știință( chimiști, biologi, naturaliști, astronomi, cosmonauți, alchimiști, geodezi-psihologiști etc. ș.a.m.d.). Imaginați-va orice, oricât și oriunde.

Cam așa a fost anul curent trecut care nu s-a încheiat și se va prelungi mult în viitor.

A venit Crăciunul. Spre deosebire de anii anteriori, când mă agitam să găsesc un colind, anul acesta nu am mai putut.

 În schimb, m-am gândit să vă scriu niste glume. Probabil că nu e momentul cel mai nimerit și probabil că nu este nici locul potrivit. Normal ar fi fost să scriu o poezie sau o urare sau câteva propoziții cu rime care să includă cuvinte fatale, dar uite că nu asta e ceea ce se așteptă de la mine. În sfârsit.

Glume

Glume cu deosebiri

1.       Spre deosebire de adolescenții care sunt niște tipi adulții sunt toți niște tipe. La bătrânețe își revin.

2.       Spre deosebire de adolescenții de care sunt deosebit, un adult este un nonadolescent doar ca un pic mai nesimțit. Situația la bătrânețe devine culmea! După aia nici nu mai contează. 

3.       Spre deosebire de femei, care sunt toate sexy și potențiale parașute, bărbații sunt toți cool și fără nici un potențial de a pilota parașute, deoarece bărbații, mă refer la cei normali, care au un minim coeficent intelectual, pilotează avioane supersonice, fie de 3 luni, fie de 5 ani, mașini de mare tonaj care nu încap în nici un garaj  și nu în ultimul rând, ci în primul, benzi de magnetofon. Fie, și plăci de pick-up sau casete pentru casetofon.

4.       Spre deosebire de adolescenții de la mare, cărora le vin bine atât fostele, cât și actualele țoale, adulții din zonele limitrofe sau chiar marginale sunt niste nevrotici/psihotici care stau de dimineața până seara în slipi mai ales în spațiile nonpersonale cum ar fi: la coafor, în supermarket, în fața unui videoproiector, la un examen de simulare, când merg agale pe cărare, lângă un meridian sau glob pământesc fără Ecuator. Din acest motiv, acești adulți se comportă ca niște inculți. I-am încadrat în următoarele categorii:

a.       Adulți fără slipi. Aceasta este situația de maximă tensiune neuronală pe care o poate suporta o persoană normală care pretinde că face educație la școală.



b.      Adultul cu slipul prea mare. Aici hai să zicem că l-ai mai putea îndura, cu condiția să ai la tine o agrafă, un elastic, o bucată de curea. ( nm. să-i prinzi slipul, de-aia!)


c.       Adulți cu slipul prea mic.

Oricît ar părea de hilar, adulții cu slipul prea mic sunt de fapt singurii capabili să învețe ceva. Pe ăștia dacă îi apucă furia, merg și la olimpiadă, și la concursuri și la o paradă de costume pe stradă. Mă refer la adulții de la clasele a 12 a care dau bacul la materia mea. 


d.      Adulții cu slipul pe cap, sub braț sau la ciorap sunt de fapt niște variante legendare, care nu se încadrează în nici un tipar, de fapt din eroare, ei sunt tot adulți cu slipul prea mic sau prea mare sau fără slip ocazional, doar că vor să fie luați drept niște personalități originale cum ar fi Big Food, Ben Ten sau Big Mac. Uite că nu se poate, oricât s-ar strădui; le-a trecut vremea, li s-a schimbat vocea, le-a crescut nasul, li s-a îngroșat glasul. Trebuie să-și accepte soarta.



Sper ca în anul viitor Moș Crăciunîmi aducă și mie o categorie de adulți adaptată unei situații geografice, geodezice și geopolitice cât mai strategice. Și de asemenea, sper să nu fiu implicată în nici un război civil pentru că, deși sunt un adult și, ca orice adult mă cred femeie, pentru războaiele civile nu prea sunt antrenată. Am făcut eu oleacă de sport, oleacă de gimnastică și un pic de yoga, dar foarte foarte puțin în comparație cu populația întregului glob. Și nici nu îmi stă în caracter să fiu o persoană diplomată. Zic asta în caz că ne atacă extratereștrii. Dacă ne atacă, eu mă dau imediat de gol că sunt om și nu pepene- verde sau soldat- îmbrăcat -în- pom. 



Mulțumesc frumos că m-ați mai vizitat din când în cînd în acest mediu personal și vă doresc un an frumos și un Crăciun binecuvântat!






























Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails