partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 19 iunie 2019

Lacuna - varianta pentru liceu

            Știți că eu am ceva vreme de când le zic elevilor mei copii. Nu e prea ok. Profesorul meu din facultate, care mi-a fost coordonator de practică pedagogică mi-a zis odată când am numit un elev care trebuia să răspundă la logică: domnul elev este rugat să răspundă-  că nu este pedagogic să le dăm titluri nemeritate elevilor și nici prea multă atenție, ceea ce eu acum, când am, cred, mai mult decât vârsta pe care o avea dumnealui atunci - îmi dau seama că este perfect adevărat, mai ales în cazul elevilor de liceu care, atunci când eu intru în clasă își cer voie, asta dacă sunt încă în clasă
Ce vreau să vă zic este ca am avut un an care s-ar încadra la categoria zmeurica, nu de aur, nici de argint, nici de bronz, ci probabil de tinichea.  Bine că s-a terminat. Aproape. Urmează de fapt partea cea mai grea, examenul de bac la a 12 a unde logica este ultima și elevii nu mai au clasica zi de pauză.
Dar nu despre asta vreau să scriu, deși, uite că am scris deja. Vroiam să scriu despre Lacuna, o piesa faina a lui Ionescu care ar trebui sa se mai joace cândva. Am reușit să fac totuși anul acesta și teatru, un spectacol care avut si spectatori, câțiva profesori și câțiva elevi de la gimnaziu și de la a 10 C. Am reușit, cu patru elevi să realizez Lacuna, cum vă ziceam deja, vedeți, vârsta începe să își arate însușirea, într-un timp minim ca să nu deranjez onoratele prefețe care au grijă de prezențe.
Au jucat Alexandra Ionescu, rolul Menajerei, Roxana Lupu pe cel al Soției, Renaldo Chisaliță pe cel al Prietenului și Robert Asurdoaie pe cel al Academicianului. A fost un spectacol destul de bine legat, cei câțiva spectatori s-au amuzat, eu am reușit să îmi închei anul fără sentimentul copleșitor că sunt profesorul cel mai ratat.
Va arăt câteva fotografii din repetiții și una din spectacol. Nu vă zic care din ele este din spectacol, vă las pe voi sa ghiciți. Am editat fotografiile cu un program din windows și pozele sunt făcute fără o cameră profesionista, doar cu telefon. Piesa s-a desfășurat în Sala de Muzică.
E. IONESCO -”LACUNA”- IN AȘTEPTAREA REZULTATELOR DE LA BAC

Soția- S-AU AFISAT REZULTATELE?

LACUNA DE IONESCU- SCENA PREMERGATOARE ANUNȚĂRII REZULTATELOR LA BAC

LACUNA- E. IONESCU- SCENĂ DIN REPETIȚII- SOȚIA ȘI PRIETENUL ACADEMICIANULUI

”SOȚIA:- MĂ GÂNDESC LA EL, NENOROCITUL. CE VOR ZICE ZIARIȘTII? CÂȚIVA PRIETENI VOR SUFERI, DAR CEILALȚI, CEILALȚI....CEILALȚI SE VOR DISTRA.”

PERSONAJELE ÎN ORDINEA INTRĂRII IN SCENĂ: SOȚIA, PRIETENUL, MENAJERA. 

SOȚIA: - IȚI MAI AMINTEȘTI CE-AI SCRIS? 
ACADEMICIANUL - AM SCRIS DESPRE....AM SCRIS DESPRE.....AM UITAT.



ACADEMICIANUL, AJUNS  LA RECTORATUL FACULTĂȚII - AFLĂ CĂ NU ARE DIPLOMA DE BACALAUREAT. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails