partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

luni, 9 februarie 2015


         În tîrg, femeia îşi cumpără cîteva gheme cu lînă colorată. Tîrgul era pe sfîrşite, precupeţii îşi stringeau mărfurile şi ultimii vizitatori umblau buimaci de colo-colo căutind ceva ce nici ei nu ştiau.
Tăietorul de lemne îi spuse nevestei:
- Crezi ca ar trebui să mă tund?
- Nu ştiu, cum vrei, dacă te încurcă la lucru, ar trebui.
- Nu mă încurcă. Am să îmi rad doar barba, zise el şi se opri în faţa unei frizerii. Femeia luă copilul în braţe şi se aşeză în încăpere pe un scaun.
Frizerul era un bărbat voinic cu nişte mîini foarte agere. În cîteva clipe îi săpuni toată faţa şi puse mina pe brici.
- Aş vrea să am o mustaţă, spuse tăietorul de lemne.
- Subţire, pe oală, răsucită?
- Subţire.
Din oglindă, nevasta lui îl privea.
Ar trebui să îi cumpăr o broboadă, îşi spuse tăietorul de lemne. Aşa ar putea să mai iasă şi ea în lume.
Frizerul îi arătă jumătatea de faţă cu mustaţa subţire şi jumătatea de faţă cu o mustaţă ceva mai groasă.
-          Îmi place aşa, spuse femeia. N-ai putea să o porţi aşa?
Tăietorul se gîndi cîteva clipe. Uneori nevasta asta a mea are nişte gînduri....
–Sigur că aş putea, spuse el. În fond, barba creşte repede, în cîteva zile, o săptămînă şi cele două mustăţi vor fi egale.
Femeia îi zîmbi bucurosă şi începu să legene copilul mai iute, care adormi. Îl puse din nou în spate şi plecară spre căsuţa lor.
În vremea asta, bărbatul cel înalt.....( continuarea în curînd)

 ( reproducere dupa " Broboada roşie" de Andreescu)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails