partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

sâmbătă, 13 septembrie 2008

maestrul de acupunctură


iubirea mea are un maestru de acupunctură
care o învaţă odată cu ora unu
cum să mă vindece
cu precizia unui "bună ziua" de aramă şi "noapte bună" de aur
înainte de toamnă mai confundă meridianele şi periferiile,
atunci dintre tîmplele prinse în ace argintii
ţîşneşte amară gelozia,
maestrul o dizolvă repede cu 100 de înţepături fine.
dar cînd scrijeleşte riduri lîngă ochii tăi
la ora două,
ziua
maestrul îmi cere să exersez penitenţa
şi mă ameninţă că îmi transformă inima
într-o pernuţă de ace.

3 comentarii:

Filonous spunea...

Iubirea mea hălăduieşte năucă, fără ţintă, drum sau popasuri. Alalteieri făcea naveta la Medgidia, dar mâine am înţeles că revine la Kogălniceanu. Prea multe puncte cardinale pentru o pasăre dezorientată ca ea...

Semnează: Indicatorul "Cedează trecerea!"

men-to-san spunea...

iubirea mea e un varf de ac pe care o balerina doarme

spera spunea...

@filonous: poate e un semn ca să schimbi sensul de circulaţie, cine ştie…
@men-to-san: balerina ta este fericită dacă şi în somn se visează pe poante. Îmi place cum scrii(la tine sau aiurea).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails