partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

luni, 21 septembrie 2009

trecere

Maşina de fabricat nori toarce încet
manşoane albastre de aburi
Se aprind luminile
Se umbresc străzile
Se sting palide
chipurile
luna tremură, inima şovăie
Între lumini
eu şi el, ea
lîngă vama inimii
venim
Să bem vinul vechi
Parfumat şi scump
Cineva mi-a propus azi un preţ nou
Să bem !
pentru albeaţa obrajilor şi amurgul gurii tale,
Mă vînd noaptea
timpul îmi ieftineşte dorurile
nepreţuite
dispreţuite
Vin dimineţile.

3 comentarii:

S-he spunea...

genial de dragutz!!!^^

spera spunea...

mulţumesc că ţi-a plăcut. şi tu ai poezii şi fotografii foarte faine.

S-he spunea...

multumesc si eu! ;))


take care.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails