partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

miercuri, 28 mai 2008

De gustibus

Pe strada cu cele 7 ţări şi mări,
Cînd tocmai terminasem de machiat toate genele domniţelor
împăraţilor vecini şi credeam că totul e
Gata de Bal,
cînd
Se întinseseră covoarele din care mai respirau adormiţi tigrii,
m-am hotărît să te aştept
În locul inimii mele ai ascuns
salăţile din grădina ursului,
şi, pentru că nu pot altfel,
acum aştept un transplant.
din cînd în cînd, mai ales sîmbăta, rup cîte o frunză,
neaşteptat, lumea este mai verde şi mai uşoară
mai crezi că mărul de aur
şi bobul de muştar-mărgăritar dăruite atunci
încă simt lumea în culori ?
Prin somn, domniţele şi tigrii vin şi ei pentru cîte o gură,
mai cu seamă pentru că mi-e inima o varză .
iar eu,

iar?
Eu?
te aştept

3 comentarii:

Anonim spunea...

Anonim spunea...
îţi văd existenţa - eşti tu?
îmi vezi existenţa - sunt eu?
tu mă vezi pe mine cel care conversează în limba mayaşă cu Destinul în vreme ce tu iubeşti cu pasiune vocalele limbii spaniole şi le striveşti între dinţi ca pe bobiţele de icre roşii sîngerîndu-te pînă la tăcere?
totuşi nu-mi cere să te aştept pe orice maidan
uite, azi îmi voi pune costumul de salcîm ca mireasma-i să te ajungă mai repede din urmă, întorcîndu-te din depărtare...
E.L.

spera spunea...

Tigrul sau domnita esti?

Anonim spunea...

e plăcut să calci chiar şi pe tigri. au blana plăcută la pipăit. ba poate să-i şi încaleci şi să te afunzi cu ei în pădure...
E.L.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails