partitura simpla de pian

_______________________a___ ___ _S_______________ț_ _p__________n_______ e_____a_________ _r___________

vineri, 5 decembrie 2014

Scena 7, Batista



- Unde mi-ai pus batista?
- Nu ştiu, n-am umblat cu ea.
- Minţi, sigur mi-ai luat-o tu. Mereu faci chestii din astea.
- N-am luat-o.
- Uită-te prin buzunare.
- Nu e, n-am luat-o.
- Şi la jiletcă? Te-ai uitat în buzunar la jiletcă?
- Na, îl întorc pe dos; nu e, ţi-am zis, n-am luat-o eu.
- Othello, Othello….
- Nu-mi mai zice aşa, mă enervează.
- Da cum vrei să-ţi zic?
- Cum mă cheamă.
- Şi cum te cheamă, hai zi, hai să facem cunoştiinţă.
- Mă cheamă cum mă chema şi înainte.
- Da de unde! Nu te cheamă aşa. Dacă te-ar chema aşa, ai auzi cînd te strig, da tu nu auzi. E clar că ţi-ai schimbat numele. Ai făcut-o singur, pe furiş şi nu-mi spui ca să nu te chem cumva.
- Eşti nebună!
- Normal. Cine ar sta cu cineva pe care nu ştie cum îl cheamă. Şi asta de ceva vreme, cît avem? Două luni? Doi ani?
- Lasă-mă-n pace cu prostiile. Am treabă.
- Ce treaba ai, să şterpeleşti batiste?
- Ţi-am zis că n-am luat-o. Ai dus naplanul roz la croitoreasă?
- Ce croitoreasă? Tu trebuia să-l coşi. Croitoreasa nu ştie tibetană. Ce să facă, să-ţi coase pe el o doină de jale? Nu l-am dus, bate-ţi tu capul.
- Bine. Am să mă gîndesc, am să caut pe cineva care se pricepe. Eu nu ştiu chiar aşa bine. Uite ce spune Confucius: Când stingem focul, unde se duce lumina?
- Îmi place mai mult asta: Este greu să găseşti o pisică neagră într-o cameră întunecată, atunci când ea nu se află acolo.
-Cam aşa şi cu batista ta din buzunarul meu.
- Batista mea nu e o pisică neagră.
- Sigur ca nu e, dacă ar fi, ar mieuna şi am găsi-o imediat. Ia-du-te şi fă un ceai! Mi-e puţin sete. Şi mă doare şi capul.
- Mă duc. Mă duc. Să-ţi aduc o aspirină?
- Da. Dacă eşti draguţă.
- Uite. Iţi curge nasul?
- Puţin.
- Ia o batistă, uite, batista mea. Era în buzunar.




Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails