joi, 6 iulie 2017

ce ma deranjeaza pe mine

pe mine ma deranjeaza de la o vreme cuvantul simulare deoarece nu e referitor la ceva adevarat si e referitor la ceva care este foarte greu de interpretat. am sa va dau niste exemple din viata de zi cu zi. sa zicem ca eu as fi un tip sexy si m-as intalni cu o tipa super si ne-am gandi sa mergem amandoi undeva sa mancam ceva, o savarina, o inghetata, o placinta etc. credeti ca ea ar aceepta sa ma supere pe mine? nu. asta inseamna in opinia mea a fi adevarat. apoi sa zicem ca eu as fi un tip super, iar ea ar fi o tipa sexy si eu i-as propune in loc sa mergem la cofetarie sa mergem la scaladat si eu in loc sa o astept sa se dezbrace, as incepe sa o stropesc cu apa rece, iar ea ar tipa ascutit si apoi ar fugi si s-ar ascunde dupa un copac si ar incepe sa cante un cantec indian iar eu m-as pune pe dansat. nu e asa ca voi nu ati crede ca e adevarat si ati sustine ca ea a simulat?
acum va intreb eu pe voi ce treaba are simularea cu politica?
am deschis si eu tv ul ieri si am auzit un politician ca zicea ceva de simulare si nu intelegeam ce simulare, ca abia se dadusera rezultatele la bac. mai e o simulare in afara de aia din pat si aia de la bac? n-am inteles, ma scuzati daca v-am suparat. astept raspuns in viitorul apropiat.
cu stima,
spera.
tei toamna

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails