joi, 1 iunie 2017

44.

de chirico



Draga blogule
As fi vrut eu sa mai am varsta cand sa scriu dragul meu jurnal.
Ma gandesc cu nostalgie la 1 iunie si la faptul ca nu am sarbatorit ziua cu toata familia mea pe care am primit-o in mod originar
Si nici cu familia mea spirituala pe care am suparat-o din cauza de tot felul de probleme de  tipul traseu simplu.
Ma gandesc deasemenea cata prostie poate sa fie in capul meu de om cu celular care nu stie unde l/a pus fix cand bateria era pe off si din aceasta cauza probabil ca toata lumea care m-a sunat azi s-a suparat ca nu sunt pe faza si si-a luat o pauza.
Apoi m-am gandit ca de doi? Sau trei ? ani ma chinui sa vad filmul Vanity fair.
Si in loc de el am vazut/facut diverse incercari.
Le-am vazut, le/am vazut. Am vazut vanity, am vazut far, dar atata van it mai rar.
Deocamdata sper la lac sa se dea un venn valid de tipul aeo, ca sa ma dau mare ca am predat si eu in mod original verificarea validitatii silogismelor slabe folosindu-ma de idea de lumina de la far.


aeo/1
MaP                                                                                
SeP
Deci SoP
Indiferent de figura, se considera S nevid.



  •   Astea de sus sunt stelutele _ asterisk. Ele se pun peste tot in S inainte de a incepe reprezentarea premiselor. Cele care sunt acoperite ulterior de hasura se vor sterge incet cu radiera si se va reface hasura.  Stelutele neacoperite sunt dovada validitatii silogismului. Acelasi lucru se face si in cazul silogismelor aai. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails