joi, 4 mai 2017

vreau sa scriu despre posta

inima mea nu este o posta, dar minea?
inima mea e plina de cuplaje, dar mintea mea este o mare.
mintea mea este plina de dragoste, dar inima mea se gandeste numai la pauze.
spune, asa ti-ar placea?


acum ceva serios. am o intrebare. mi-a venit asa deodata, nu stiu pe ce cale. poate a stihiilor naturale, pe calea vantului, pe calea aerului, pe calea eterului, pe calea soferului.
in sfarist, sa revin
deci, am o intrebare, in semifinale sunt 2, in finale 1, in patrimi 4, in treimi 3, in mentiuni cate cati vrei, in optimi 8, in septimi 7, in saisperezecimi 16, in nouasprezecimi nouasprezece, in unsprezecimi unsprezece, in zecimi zece, in sesimi sase, in cincimi cinci, in optsprezecimi optsprezece, in douazecimi douazeci.....in miimi, o mie. si atunci, de ce nu se pot da mai multe premii cand o trupa ia locul 3 sau cand ia locul 2? hai, la unu inteleg sau la trofeu, dar la 2?




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails