miercuri, 3 mai 2017

stupoare

am in balcon o intreaga gradina. mama spune ca sunt buruieni si ca dovada mi-a adus intr-o zi o frunza si mi-a aratat ca e asemanatoare. am ras amandoua dar mie nu prea mi-a convenit ca ma apucasem de gradinarit in mod ecologic cu seminte de la supermarket si cu pamant din pachet, gata aerisit si ingrasat si plivit.
am sa pun o poza ca sa vedeti ce frumoasa e. sper sa fie rosii sau vinete sau albastrele, cine stie sau muscate, nu mai stiu ce era in plicuri, le-am pus de-a valma ca de obicei. in sfarsit, vreau sa va spun chiar ce gandesc acum. acum ma gandesc asa. mi-a vizitat acum vreo 15 minute gradina un barzaune sau o albina sau un trantor, nu s ce era, dar avea pe el galben  si dungi si era un pic mai mare si putin pufos si a intrat prin plasa de la balcon si a survolat putin ghivecele. normal, la vremea asta, in ghivece nu e nici o floare, e cald, nu zic nu, dar aici sunt plante de gradina si nu de apartament si nu inteleg cum s-a putut insela sa caute ceva de polenizat. eu m-am uitat la trantor sau la albina si am zis frate daca e Dumnezeu albina aia si ma intreaba faza cu smochinul neroditor care in loc de smochine avea frunze? m-am intristat oleaca sa stiti, dar nu e vina mea ca nu sunt flori in ghivece. am vazut ca barzaunele s-a plimbat oleaca prin ghiveci, a mirosit cu antenele ceva, plasticul de la ghiveci cred, sau pamantul sau frunza, cred ca o frunza a tras pe nas ca acolo a insistat un pic mai harcana si a zburat. asta e, am fost un pic dezamagita, dar nu e vina mea ca luna mai abia a debutat in gradina mea.
deci, stupoare, in ghivece nu e nici o floare, este echivalent cu: stupoare, in nici un ghiveci al sperei nu e deocamdata nici o floare. am adaugat eu cativa indicatori ca sa fie precizia mai adaugata.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails