duminică, 7 mai 2017

strategii

m-am trezit de dimineata cu o idee, ce-ar fi sa ma transform astazi in femeie.
eu, in rol de femeie am de savarsit urmatoarele infractiuni:
1. am de spalat un numar urias de vase pe care, din cauza ca sunt dezorganizata si lenesa pana le spal n-am unde sa le pun si le pun langa chiuveta, adica pe masina de spalat, deoarece asa se poarta in casa mea, masina de spalat e in bucatarie pentru ca asa e la soacra-mea si asa e si in Italia, nu stiu daca e chiar in tot Occidentul, dar cred ca si in Franta e tot asa.
deci, intrucat am de spalat multe vase, am depozitat aceste vase pe masina de spalat.
2. am de spalat multe rufe deoarece sotul meu aseara s-a suparat ca e baia plina de rufe si covoare cu miros de pipi pentru ca am uitat sa va spun ca am un catelus mic si el este aproape educat sa se ceara afara, dar eu sunt dezorganizata si ma urnesc cam greu desi sa stiti ca afara il scot aproape numai eu.
deci, am de spalat rufe, dar, desi  distanta de la masina de spalat la rufe este o distanta  mica, cum ar veni de cativa metri, eu, cum sunt un om fara simt practic si mai mult educat in spirit teoretic, am de parcurs  cu o viteza mare mai multe ligheane de rufe  din baie in bucatarie si din bucatarie in balcon la uscat. asta e asa si asa, nu mi-e chiar foarte greu, picioarele inca ma tin dar sa stiti ca bratele ma cam dor, am remarcat asta. oare asa patea si Venus din Milo? saraca, e de compatimit. dar sa las asta. as vrea un sfat. as vrea sa imi  comunicati in scris sub forma de comentariu daca as putea sa imi mut masina de spalat in baie astfel incat, eu, care sunt un om ultraeducat, numai doctoratul nu mi l-am dat, dar sa stiti ca am incercat, sa am mai putin efort de facut si sa nu sar asa repede de la conceptul de spalat vase la conceptul de spalat rufe. e adevarat ca am in toaleta capac pentru veceu, dar nu am o putere supranaturala ca sa stau cu fundul pe capac si sa meditez la cum se spala rufele in mod automatizat si gata, sa ma trezesc din meditatie si sa constat ca s-au spalat.
bine, as mai avea o dorinta, in mintea mea, in apartamentul meu ar trebui sa existe si un al doilea veceu, unul in care sa stau eu cand am de monitorizat spalarea rufelor si unul in care sa stea restul familiei cand are fiecare ceva de eliminat sau de spalat trupul propriu. sau de ce nu, de admirat, de visat, de imbracat, de dezbracat, de depilat, de machiat, de ojat, de coafat de vopsit, de tuns, de imperuchiat, de scuipat, de balacit, de sovait si altele ca nu le mai stiu nici eu. mi-am amintit ca la mine acasa, cand stateam cu parintii, usa de la veceu avea undeva sus un gemulet si odata cand faceam baie l-am prins pe costi ca se catarease sa vada cum arat eu in baie si am urlat ca un animal la el si daca as fi avut o putere supranaturala m-as fi imbracat imediat si l-as fi fugarit prin toata casa si i-as fi trans vreo citeva suturi in fund sau cateva palme peste fund, ca asa mai faceam eu cateodata cand ma enervam, dar sa stiti ca suturile ni le trageam reciproc, si eu lui si el mie si era in joaca, nu ne durea, ne era mila unul de altul pentru ca fiecare simtea cum e cu asta, dar cand ii trageam cateva palme peste fund, o faceam ca sa simta pedeapsa, si i-am tras odata si lui Tibi care a taiat hainele mamei ca sa se razbune pe nu stiu ce chestie sau ca sa exerseze scenografia, nu stiu, mama era suparata si eu m-am enervat si i-am tras cateva palme peste fund si picioare ca asa l-am prins in pozitia aia unde era asezat. iar cu Costi m-am batut pana la liceu? parca nu chiar pana la liceu, pana printr-a sasea, a saptea, dupa aia a dat peste noi brusc un respect foarte mare si nici nu prea ne-am certat. si pe Tibi l-am caftit atunci cand cu mama cand eu eram la facultate si el era a saptea. mamei ii era mila de noi si nu ne pocnea niciodata si nici tata nu ne-a batut niciodata si nici nu ne-a jignit. nici unul nu mi-a zis vreodata proasta sau cretina sau handicapata sau idioata sau bolnava psihic sau mai stiu eu ce alte chestii din astea.  deci, concluzia la care am ajuns eu este urmatoarea, am nevoie de un sfat ca sa nu mai ma dau jos din pat decat cand sunt chemat intr-un mod civilizat sau rugat sau ademenit cu o cafea de catre cineva care ma mai iubeste si acum dupa ce atata vreme m-a iubit.
ca sa sintetizez, intrebarea este urmatoarea: as putea sa mut singura, in calitate de femeie, masina de spalat din bucatarie in baie fara sa fiu considerata derbedeee, ateee, cetacee, retarda sau fara sa ajung asemnea unei fiinte care nu are coloana vertebrala?  sa stiti ca am sa astept sfatul vostru cu o nerabdare normala dupa care am sa ma gandesc cum sa fac asa incat sa ma trintesc in conceptul de mers la scoala pentru o ora normala.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails