miercuri, 3 mai 2017

monologul de la doua lozuri la admiterea la regie.

doua fleșuri

         in timp ce scriam, am vazut venind spre mine doua flesuri luminoase. m-am gandit in primul rand daca nu sunt niste reflectari de la niste geamuri grandioase de la masinile din parcari.
apoi m-am gandit, iar ma pozeaza in pusca mea, securistii din scara alaturata.
apoi m-am gandit sa ma culc.
m-am intins in pat si cand sa ma dedau la culcat mi-a venit in cap ideea ca poate sunt insemnat ca Sfantul Ilie si Dumnezeu mi-a trimis niste mesaje pe aripi de corbi luminoase.
apoi m-am gandit asa, ce pusca mea, iar incepe Apocalipsa?
daca incepe, asta e, n-am ce face, Dumnezeu a zis sa ne ferim sa credem orice zvon cu privire la efortul depus dupa ce elevii mananca pop-corn . daca sunt scaune inalte, si elevii mananca pop corn, efortul este enorm. daca sunt scaune joase, efortul este diform, dar daca nu sunt deloc scaune, ci pernute patratoase, efortul este minion.

ma duc sa ma adorm ca sa nu mai fiu diform.

dupa amiaza am sa ii pregatesc pe elevi pentru admiterea la regie cu monologul din doua piese grandioase. nu vi le zic, dar daca imi iese ceva, da, da, ”o sa ne anuntati....”



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails