joi, 4 mai 2017

incerc sa comunic, vedeti?

ce pusca mea, lumea -i plina de erori, dar ce am eu cu toata lumea?
sa va povestesc pe ultrascurt ce am patit azi.
in primul rand, nu e al treilea rand, deci, in al treilea rand va povestesc ca azi am plecat fara prelungitor la scoala.

ce pusca mea nu face ministerul o donatie de prelungitoare pentru toate școlile alocate sau arondate?
nu, pentru toate școlile, pentru toate persoanele arondate scolilor.
apoi, ma gandesc asa. ce frate, nu pot face ora si fara? pot, sigur ca da. numai ca imi trece cheful si energia.
in opinia mea, ar trebui ca ministerul sa dea pe gratis urmatoarele scule persoanelor educate:
1. mouse cu wireless
2. prelungitor
3. boxa
4. tastatura cu fir,
desi e mai faina aia wireless ca mai te misti de colo colo cu ea in brate ca si cand ar fi cateaua mea sofi, care cind oboseste, ma obliga sa o transport. imaginati-va cum ar fi sa transport catelusa sofi cu firul dupa ea, o pot transporta, ca ea e cuminte cand ii pun lesa, dar trebuie sa scoti calculatorul din tastatura cand vrei sa o trasnporti in brate cum o transport eu pe sofi. deci, va dau un sfat.
daca vreti sa va transportati tastatura in brate pe culoarul sufletului meu, scoateti tastaura din pc si plimbati-va cu ea pe culoarul de pe hol sau de la mall. asa facea pe vremuri Mihaela. sper sa nu se supere ca am scris in caietul de rapoarte in locul ei si am semnat in locul lui Romeo cu scrisul meu, dar am scris numele de familie. daca sunt tampita, mai bine scriam Romeo. am facut asta din vinovatie, citind in panoul de perete ca azi e joi si ca as fi fost de serviciu ieri, cand am chiulit, dar dupa ce am semnat in caiet, am vazut ca era un tabel din martie sau aprilie. m-a derutat, asta e. eroare, eroare. asa am aparut si eu azi, cu pc-ul in brate si parca eram disperata ca nu am loc in el sa vad un film sau sa pun muzica. nu zic, sunt in continuare, am acum un giga jumate liber datorita eforturilor fiului meu si defragmentarilor si tempodeletelor, dar m-am resemnat. am uitat si de stick- ul nou cu care am plecat de acasa, am uitat si de protocolul dintre Paște si Rusalii. sunt tampita si sunt bou, asta e. am dat-o in bara din nou.
am incercat sa o dreg repetand intruna Adevărat a Înviat unei doamne care imi spunea ceva de o clinica din spatele pietonalului sau bisericii de pe pietonal unde sunt niste medici nemti care fac voluntariat si unde se poate duce un animalut la tratament sau la deparazitat? asta nu am intrebat, dar ma gandesc ca se poate. asta am dedus din discutie.
in contunuare, asa cum v-am obisnuit deja, am sa pun mai jos o fotografie cu un boschet de flori frumoase. aveam de gand sa fac un tablou si poate am sa si fac odata, dar nu stiu cand acum sunt cam surescitat de la faptul ca urmeaza ora de culcare si ca maine trebuie sa merg la scoala la..... pauza mare. Ha! am uitat. Slava Domnului! chiuleste a 12 a,  ceva cu niste plecari peste hotare. ce fain. ce fain. ura! ura! ura!


 copyright (spera)

p.s as fi vrut sa mai pun o felicitare tip poza cu gradina mea cu buruieni in lumina lunii de azi, dar am iesit in balcon si m-am gandit daca luna e acum semi, miine o sa fie oleaca mai plina si fac maine poza aia. stiu ca ziceti sa nu las pe maine ce pot face noaptea asta, dar eu las, ca n-am incotro, am memoria telefonului plina si nu-mi incape nici o poza in plus si ca sa fac poza asta am sters toate mesajele din ultima semiluna. deci, va rog sa va stapaniti nerabdarea si sa ma asteptati cu completarea. 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails