miercuri, 3 mai 2017

de ce nu vreau sa citesc hotul de carti

incep ziua de joi prin a ma enerva pe scriitorii cei noi.
eu, daca as fi un scriitor nou, dar nu sunt inca sau nu voi fi, deloc, cine stie pe unde ma va duce cararea mintii mele si asa destul de larga si de stramta, deci, daca as fi scriitor, inainte sa ma arunc in lumea materiala si concreta si reala, m-as gandi asa: ce pusca mea, adica ce titlu sa pun la porcaria asta de roman ca sa pot sa scap de el mai repede si sa mi aduca si un porcoi de bani? ia sa pun titlul Hotul de carti!
uite asa se fac afaceri porcoase draga mea scriitoare care, spre deosebire de un roman de Sandra Brown, care mai e cum mai e, macar se cheama Imbratisari stangace sau Dragoste vorace sau despartire indurerata etc, desi toata lumea stie ca e scris de o mie de femei frustrate, sau la o adica titlul e rezultatul unei alegeri de tip brainstormica, deci, spre deosebire de Sandra Brown, scriitorul sau scriitoarea care a scris Hotul de carti e un securist ratat. si cu el am incheiat si nu il voi citi niciodata! marlanilor care faceti filme dupa carti cu titluri proaste si mai aveti tupeul sa le popularizati si prin institutiile de educatie si sa le dati si elevilor de scoala sa le vizioneze si sa se socheze. mars afara la facut proiecte cu stratul de ozon tampitelor! si cand zic afara ma refer la tara de unde este de loc scriitoarea care a scris Hotul de carti, deci duceti-va si faceti un proiect cu ea, daca se poate extra.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails