joi, 4 mai 2017

care-i legatura?

am si eu o întrebare, care este legătura dintre speranța de viață și blogul meu? sau între speranța de viață și numele meu?
eu nu inteleg, dar primul lucru care-mi vine-n minte este faza cu tichetele-cadou.
am si eu o intrebare pe bune. cine a pus un guvern si un ministru oarecare sa isi ia angajamentul ca da asa ceva profesorilor? ce inseamna tichetele-cadou? la bonuri de masa se refera? daca e asa, sa stiti ca vreau si eu pentru ca ma oftic cand merg la cumparaturi sa vad cum toata lumea plateste in marci si dolari si numai eu in niste amariti de leuti.
tichetele cadou se refera la vacante la plaja sau la pensiuni montane sau la sanatorii balneare? serios? la noi in tara? la plaja normala? la muntele Gaina? la statiunea Olanesti sau la Sulina sau la casuțele de la Ipotesti? serios, sau Glumești!?
bine, daca e asa, las la latitudinea voastra chestia asta.
cu o condiție: sa aleg eu destinatia si perioada.
acum, ca am terminat cu corvoada, hai să atașez si eu aici o cerere, in caz ca se da asa ceva.
 o scriu formal, ca sa nu imi imite nimeni semnatura. dar daca este cineva care vrea sa o copieze poate sa faca asta cu copy-paste si sa mai schimbe pe ici-colo ceva, ca nu ma supar.
e bine asa?

Cerere pentru tichete- cadou

Stimate domnule director/ministru/inspector/președinte etc...

Subsemnata_, adica eu, ____, profesor la __institutia de stat_____ (de care raspunzi dumneata), 
va rog sa binevoiti a-mi aproba prezenta cerere prin care solicit acordarea tichetelor- cadou emise in numele meu in anul 2015, 2016, 2017 (ca de atunci stiu eu ca exista) si sa le trimiteti pe adresa scolii unde lucrez eu si sa imi fie inmanate personal de catre secretarul scolii sau de catre contabil sau de catre colegul meu, dar nu oricare, ci unul pe care sa il cunosc chiar eu. Va multumesc anticipat si sa stiti ca eu chiar m-am suparat ca nu mi le-ati dat cand a trebuit, poate aveam ceva de pozat, poate aveam ceva de cercetat, poate aveam nevoie sa ma odihnesc intr-un loc relaxant, poate aveam ceva de comunicat fara sa fiu urmarit. 
daca nu ma gasiti la scoala, lasati-le celor de care mai sus am pomenit. 

Cu admiratie suspendata pana la actiunea indeplinita asa cum ati promis,

  • un alegator care nu v-a votat, dar care v-a suportat sau 
  • un alegator care v-a votat si v-a suportat tupeul si obraznicia cu care m-ati tratat si remunerat.
Tehnoredactor: (spera)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails