joi, 20 aprilie 2017

amintiri de primavara

stirile de seara le aflati de-afara.
stiu ca v-ati fi dorit cu disperare sa va mai ofer stiri despre evenimente culturale, cum ar fi marsul funebru cantat in ziua de pensionare a domnului Mardare, dar eu nu va mai delectez, deoarece am de gand sa editez o fotografie facuta pentru un profesor de dirigentie.
am sa incep cu o introducere legata de fotografie.
nu stiu exact care este posesorul caruia ii destinez aceasta fotografie cu elevi de la mine din pc, dar pentru mai multa siguranta le voi trimite pe acelea pe care sper, domnule profesor ca nu le stii.
apoi voi continua cu munca la lucrarea mea, lectia a 24 a.
aceasta este o fotografie cu elevii de la clasa a 9 a si 9 b in fata universitatii. hy, babys!
puteti sa o folositi pe post de felicitare pentru proiectele urmatoare.

aici sunt aia de la 12 c pe care i-am prins intr-un moment in care eu am avut chef de teatru, iar ei de relaxare si au citit monologul din Hamlet, acela cu a fii sau a nu fii. nu e asa ca e cea mai tare poza? nu o dau pe o suta de portete de filosofii.
dar voua vi-o arat ca e faina si chiar mi-a placut in ora aia de copii.


aici e o poza cu o clasa de- a xI a care imi cam da delete la ora de cand sunt toate indragostite de domnul toma si cand ma duc la ele invata la economie pe rupte si viseaza de dimineata pana seara cum or sa fie ele profesoare si colege cu domnul toma si cand o sa le fie dor de mine eu o sa zic ce vreti, logica, argumentare si comunicare sau sociologie sau filosofie? nu, mai bine dati la facultatea de biblioteconomie.
in primul rand e sabina care citeste cu voce tare un text, nu mai stiu care din ele. se vede insa pe fetele elevilor incremeniti in proiect un interes foarte mare pentru profesorul cutare care desi are un calculator nu prea mare si in clasa e videoproiector, acolo nu exista niciodata conexiune libera la net, dar asta e, la ora omul se foloseste cum poate si el de de ceea ce exista in decor. daca nu exista nimic, elevul se poate folosi de cite ceva din dotare ca sa nu zboare ca harry potter inapoi pe celulare.
aici sus sunt niste elevi de-ai mei care folosesc alaturi de mine tehnologia moderna din scoala. 
se vede dupa expresiile lor ca sunt incantati de ora si ca stiu deja ce vor. cei cu mutrele cele mai acre sunt cei mai buni la carte, cei foarte bucurosi sunt inca somnorosi, iar cei preocupati de psihologie si filosofie sunt satuli de tehnologie. din aceasta cauza ei nu se vad decat pe sfert in fotografie. 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails