joi, 20 aprilie 2017

24. teme cu dileme

probleme care pot să apară în perioada de recapitulare finală:

1. la întrebarea dacă mai avem mult de parcurs se poate da următorul răspuns:
a. fără probleme
b. totul trebuie parcurs.
c. fără capitolul cu dileme
d. două steaguri cu tot cu embleme?
e. termenii extremi și termenul mediu
f. 2/3 cartiere de străzi pentru pietoni.
g. 2/3 străzi cu cartiere pentru șoferi.

  • de problemele f și g s-a ocupat deja elevul Eco Umberto, actual defunct, fost profesor de semiotică, pe care eu personal îl admir mult și îi voi dedica și lui cândva o mostră din creația mea, deoarece și el mi-a inspirat câteva texte pentru cineva pe care tare mult il iubesc și l-am iubit.


de problemă e se poate ocupa Mirela.
de problema d m-as ocupa, dacă nu va e cu suparare, eu sau Raluca, daca vrea.
de c, b si a - clasa a VI a care face ore cu Delia.
acum ca am incheiat acest capitol al recapitularii finale, va doresc tuturor un an nou fericit cu sanatate si va amintesc ca nu trebuie sa faceti exces de sarmale.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails