duminică, 6 noiembrie 2016

o opinie mica-mica:cum a aparut filmul vorbitor istoric

Dragul meu, Robinsonica, astazi te alint
cu o scrisorica
Despre o opinie de-a mea
Se facea ca m-ai luat pe sus si am mers amandoi intr-o sala de cinema
Unde rula un film despre un eveniment istoric
Filmul se chema intr-un mod plastic legenda calaretului trac
Dar era de fapt despre un eu elastic
Se spunea in film ca demult, candva, nu stie nimeni, nici nicolae iorga nu stia
Ar fi ajuns la noi in sat un citat care spunea
Ca un tanar la constanta ar fi descalecat.
De ce s-a dat jos de pe cal e un mister inca neelucidat
Nici regizorul nu a putut sa explice acest fapt pe care toata lumea l-a remarcat
Iar actorul a tot incercat sa explice prin gesturi acest motiv ciudat ( era un film nesubtitrat)
Cert este ca acest calaret era trac
Am inteles asta pentru ca am auzit actorul cand a zbierat  exasperat: nu ma mai chemati aiurea, eu sunt calaretul trac!
Si calul a confirmat cu un viguros nechezat pe care toata lumea l-a remarcat.
Deci, dragul meu Robinsonica, eul drastic  e diferit de cel plastic  asa cum e diferit un eu cu elastic de unul fara elastic.


Semnat: al tau iubit servant, Vinerică


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails