vineri, 30 septembrie 2016

cântec de octombrie




Vreau să fac sex cu cineva spuse Santana uitându-se prin bibliotecă cu dor
Aș vrea un nou autor care să scrie cu umor
Aș vrea un nou calculator ca să pot scrie mai ușor
Aș vrea un toreador care să mă atace când zbor
Aș vrea o doamnă de serviciu care să mă curețe cu clor
când nu sunt fermecător
Vreau să fac sex cu un nou autor
Vreau să am peste tot net
Să fie și când merg la closet
Să fie semnal full și mai vreau un clarinet
Care să mă anunțe când s-a terminat
Apa de la robinet.

Vreau să vină o lume de vis
Nimeni să nu mă certe că e televizorul închis
Vreau să existe plante multe în decor
Dacă pe aici vrea să mișune o furnică să nu o mîngâiați cu adicolor
Vreau să văd pe ziduri poze cu animale, poze cu elefanți, poze cu o pisică
Lăsa-ți-mă să stau de vorbă cu această muscă, și ea are ceva să-mi zică
Vreau un autor care să nu se uite la mine prin vizor
Care să nu îmi pună frână la motor când sunt pe un nor
Vreau să zbor
Vreau să zbor cu un autor!

 Flying couple, by Marc Chagall

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails